Show je laatste aankopen #11

niet in nl/be helaas, maar ze zitten nu in de adidascollectie in thailand (dus gewoon bij de adidaswinkel in bangkok)

3 likes

Haha! Nou extra leuk dat je hem dan hebt gevonden

3 likes

Heeel leuk die adidas pantalon!!

10 likes

Twee tassen in de sale van Matt en nat

11 likes

Mijn voorbereiding op mijn eerste herfst/winter aan het schoolplein. Winterjas van Khujo.

20 likes

5 likes

Ja he? Was op slag verliefd (ondanks de prijs :money_mouth_face:). En hij is lang genoeg met mijn 1,83m.

3 likes

Oei deze heb ik ook al maanden in het vizier. Wil je me laten weten hoe je m vind? Had je hiervoor ook al een samsung?

2 likes

Mijn vriend heeft deze, zeer trevreden over! Heel mooie kwaliteit foto’s ook.
Weet niet of je speciale dingen wil weten?

4 likes

Ja heb nu ook een Samsung.
Zal over paar dagen wel een review geven, maar mijn zus heeft deze ook en die is er heel tevreden over.

1 like

Ik heb nu een samsung S20 fe dus het zal wel een enorme upgrade worden (maar vind het duur). Mijn hoofdredenen om deze te kopen is de grootte, camera, snapdragon processor en batterijduur. Hoe ervaar jij de grootte en batterijduur?

2 likes

Ik vind hem vrij groot in de hand liggen, waardoor ik soms bang ben hem te laten vallen. Ik heb wel in verhouding vrij kleine handen.
De batterijduur is echt top. Ik heb zelf een samsung 23+ en die van de 25 is echt wel een stuk beter nog vind ik.

De camera is echt heel goed naar mijn mening. Over die processor kan ik niks zeggen, want geen idee :sweat_smile:

4 likes

Ik heb de mijne sinds januari. Camera en batterij zijn echt toppp, maar ik heb mij mispakt aan de grootte. Ik had hiervoor een 21FE, en deze is echt een heel stuk groter (en zwaar). Past niet in jaszakken of kleine handtassen, ligt zwaar in de hand en heeft scherpe hoeken die in de muis van mn hand prikken (21FE had afgeronde hoeken).

Ik ben dus gematigd enthousiast, heb de grootte/gewicht echt onderschat

Edit: nvm ik dacht dat het om de s24 ultra ging

2 likes

Heb jij dan niet de S24 Ultra?
De 25 heeft namelijk afgeronde hoeken…

1 like

Ik ben van Samsung overgestapt op de Pixel 9 en ik vind het heel fijn. Er is nu ook een Pixel 10 geloof ik dus de 9 zal wel weer goedkoper zijn. Camera is top, batterijduur ook (ik doe er zo 1,5 dag mee, mijn Samsung hing op een gegeven moment halverwege de dag ook aan de oplader).

Sorry, ongevraagde tip maar ik keek ook alleen maar naar Samsung maar die vond ik ook te duur.

2 likes

Adidas Sambae :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ticket voor Amsterdam :sunglasses:

13 likes

Mijn regenbroek bleek vandaag enorm lek te zijn dus een nieuwe besteld

6 likes

image

Uitje met mezelf.

13 likes

Voor in de kerstboom! 🫣😅

66 likes