Ik ben zondag geweest, echt prachtig! Geniet ervan!
Leuk! Waar gekocht?
Cadeautje voor de trouwdag van mijn moeder en stiefvader. Stiekem ook eigenbelang want er zijn een aantal musea waar ik graag met mijn moeder naartoe wil.
Wauw! Hoe groot zijn deze? Ze zijn prachtig gedetailleerd! Mag ik vragen wat je ze hebt gekocht? (Oh sorry ben de tweede die het vraagt…)
Ohh wat leuk om te horen! Nog een paar weken wachten en dns genieten
( @Peyton )
Ik heb ze hier besteld, maar een aantal instrumenten hebben ze daar niet meer op voorraad.
Hier kun je ze ook bestellen als je zoekt op het woordje Christbaumschmuck. Hier wordt ook duidelijker aangegeven hoe groot ze allemaal zijn.
Niet heel goedkoop, maar wel hele mooie kwaliteit !
Oeh weet iemand of dit werkt? Mijn nagelriemen en nagels zijn nu echt rampzalig namelijk
Voor mijn nagels werkt dit wel heel goed. Nagelriemen mwah, kan je beter een olie gebruiken denk ik.
Misschien verzin ik dit, maar ik herinner me producten van Trind van vroeger die heeel lekker roken. Misschien wel die nagelriembalsem??
Ik vind dit niet specfiek heeeel lekker ruiken haha. Maar ook zeker niet stinken.
Hmm ja ik ging even googlen maar misschien is het wel iets van Herome ipv trind. Maar wel goed om te lezen dat het werkt. Had je ook last van scheurtjes en ‘droge’ nagels?
Ja, ik had vooral droge nagels en dat ze snel scheuren en dat nagel laagjes eraf gaan waardoor het overgebleven deel nagel heel dun is.
Dit doordat ik ongeveer 26 jaar fanatiek had nagelgebeten 🫠. Het heeft echt heel goed gewerkt, nagels zijn nu goed stevig, scheuren minder snel en heb ook niet meer die laagjes die eraf gaan.
Gebruik het zo nu en dan nog eens vooral voor om te hydrateren.
Voor droge nagelriemen kan ik lemony flutter van Lush aanraden, dat gebruik ik echt al jaren! Je moet wel van de geur houden (heel citroenachtig dus)
Wauw, teach me master. Hoe ben je gestopt? Ben je meteen vanaf dag één begonnen met Trind?
Haha ja ik geef er cursussen over voor € 500,-.
Nee haha ik zou willen dat ik echt iets zou kunnen aanraden wat werkt om te stoppen met bijten. Alleen dat heb ik niet. Het was bij mij echt 100% mentaal.
Op een gegeven moment wilde ik gewoon echt af van die afgekloven nagels (ik beet echt heel erg) en ben ik ‘gewoon’ gestopt.
Ben niet direct begonnen met trind, dat was pas na een paar maanden geloof ik. Is mij toen aangeraden op dit forum.
In het begin liet ik mijn nagels echt wel redelijk lang groeien voor ik ze knipte, want als ze kort waren was de verleiding om te bijten heel groot. Nu heb ik daar geen last meer van.
Merk wel met stressvolle periodes dat ik veel aan mijn handen/nagels zit en dat ik soms nog wel van die velletjes bijt, maar van mijn nagels kan ik altijd afblijven.
Kortom echt 100% mentaal een knop omgezet.
En mezelf belonen met mooie nagellakjes, dat werkte ook.
Nieuwe kattenbakken.
Ik heb nu 4 random plastic bakken in verschillende kleuren en maten en het leek me wel tijd om er 1 geheel van te maken.
Heb je wel eens een nagelbijtsessie of gelnagels gedaan?
Heeft me twee jaar maandelijks naar de nagelsalon gekost maar na 32 jaar wel er van af.