Show je laatste aankopen #11

Na goede reviews hier en heel lang geen nieuwe telefoon gekocht te hebben, toch de knoop doorgehakt om m te halen.

11 likes

Die laarsjes heb ik ook!

6 likes

Na jouw post bleven ze door mijn hoofd spoken haha dus toch maar besteld. Ben benieuwd!

4 likes

Haha leuk!

4 likes

Twee corduroy broeken:

42 likes

13 likes

Voor de herfst vibes

20 likes

Niet mijn foto

Ik heb ze wel met de normale veters erin ipv deze gedragen maar I love themmm vind ze zo cute

29 likes

Longsleeve Vila

Jeans Vila

Na 15jaar begaf mijn oude tandenborstel het, dus tijd voor een nieuwe! Oral B IO5

2 likes

Oeh love it, waar zijn deze van?

4 likes

Van Arket! :))

4 likes

Ik zocht een wollen pantalon en vond een prada variant voor €16 in de kringloop.

52 likes

heb een nieuwe wckalender nodig omdat er op de vorige mensen staan waar ik geen maand tegenaan wil kijken en vind haar illustraties superleuk

37 likes

Soundcore A30 slaapoordoppen. Je kunt ze 30 dagen proberen maar wat een geld. :cry:

Ik heb al zoveel oordoppen geprobeerd, van alpine - loop - schuim - kneedbaar - op maat. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dus nu ben ik zo gek om dit te proberen. Met ANC, snurkdetectie en automatisch uit gaan als je slaapt. (En weer aan gaan als je wakker wordt)

10 likes

16 likes

waarom doet dit logo me zo aan beats by dre denken

3 likes

Omdat het er ook heel erg op lijkt

1 like

Mijn slaapkamer was een wit hol, met een witte ikea pax kast, kapotte lamp en een matras op de grond. Ben nu gelukkig eindelijk bezig met 'm opknappen!

fb4e8c9abe31936e2600301b0039e087
d9b353a7edefa384006eccb8c05697af

54 likes

ik ben echt superbenieuwd naar je ervaring hiermee! Ik slaap vaak met regengeluid in mijn oren (als ik niet kan slapen) en nu gebruik ik gewoon earpods met een draad, dus dan is mijn mobiel 's ochtends altijd leeg. Niet ideaal.

3 likes

Ik wil jou trouwens nog bedanken, want ik zag deze post en ben toen voor dit jasje gaan kijken in Maleisië. Is nu echt m’n nieuwe lievelings, echt veel complimentjes al gekregen.

Even kijken of ik nog een post maak met andere aankopen maar moest dit even zeggen haha.

11 likes