Wat mooi! En hoog. Voor wat voor dans is dit?
Reebok Club C suède sneakers (waren opeens afgeprijsd naar € 31)
Marc Cain wollen winterjas via Sellpy
Ace & Tate nieuwe bril (omdat ik op mijn oude bril ben gaan zitten met mijn dikke reet)
Wingspan bordspel
Dat wingspan spel is heel leuk!
Ja 9 cm zijn die van mij (misschien dat deze foto trouwens een hogere optie is? je kan ook kiezen voor bijv. 11 cm maar voor mij en mijn niet-zo-grote voeten is 9 cm zat). Ik doe voornamelijk commercial heels!
Joheela? Ben zooo blij met mijne
Nee mijn Joheelas zijn dus helemaal scheef na iets meer dan een jaar! Blijkbaar bekend probleem bij sommige Joheela modellen? Dus dit zijn Burjus (). Hopelijk gaan die wel wat langer mee!
Oh echt? Ik wist dat helemaal niet van Joheela. Hoop dat deze beter zijn!
Ik ook niet maar toen ik rond ging vragen bleken meer mensen er last van te hebben! En m’n docent zei ook dat hen t vaker gehoord had. Maar kan me goed voorstellen dat zoiets ook net aan het model kan liggen ofzo hoor en dat je daar dus gewoon net pech mee kan hebben haha
cant waaaaaaaaaaaitttt
Whaaa cool!!! Ik vind Ziggo Dome alleen zo’n matige plek voor een concert van haar. Zo’n hok.
Mango.
Adidas via About You met een fijne korting (ben dus echt geen sneaker meid normaal dus ben heel benieuwd).
Russell Hobbs handstomer via Amazon.
Hoe bevalt hij?
Ik gebruik hem nu een jaar en 2 maanden en ik ben nog steeds enorm blij van deze aankoop. Het is een föhn en stijltang in 1, bespaart me enorm veel tijd en het resultaat is top. M’n haar is ook minder beschadigd dan vroeger. Beste investering in lange tijd