Show je laatste aankopen #11

Wat mooi! En hoog. Voor wat voor dans is dit?

2 likes

Reebok Club C suède sneakers (waren opeens afgeprijsd naar € 31)

Marc Cain wollen winterjas via Sellpy

Ace & Tate nieuwe bril (omdat ik op mijn oude bril ben gaan zitten met mijn dikke reet)

Wingspan bordspel

18 likes

Dat wingspan spel is heel leuk!

7 likes

Ja 9 cm zijn die van mij (misschien dat deze foto trouwens een hogere optie is? je kan ook kiezen voor bijv. 11 cm maar voor mij en mijn niet-zo-grote voeten is 9 cm zat). Ik doe voornamelijk commercial heels!

1 like

Dr martens vegan platform docs

13 likes

Joheela? Ben zooo blij met mijne

2 likes

Nee mijn Joheelas zijn dus helemaal scheef na iets meer dan een jaar! Blijkbaar bekend probleem bij sommige Joheela modellen? Dus dit zijn Burjus (:money_with_wings::sob:). Hopelijk gaan die wel wat langer mee!

3 likes

Oh echt? Ik wist dat helemaal niet van Joheela. Hoop dat deze beter zijn!

2 likes

7 likes

Ik ook niet maar toen ik rond ging vragen bleken meer mensen er last van te hebben! En m’n docent zei ook dat hen t vaker gehoord had. Maar kan me goed voorstellen dat zoiets ook net aan het model kan liggen ofzo hoor en dat je daar dus gewoon net pech mee kan hebben haha

3 likes

Pink Gellac advent, voor het eerst in m’n leven een duurdere kalender zonder snoep of chocolade.

10 likes

images (1)
cant waaaaaaaaaaaitttt

21 likes

Whaaa cool!!! Ik vind Ziggo Dome alleen zo’n matige plek voor een concert van haar. Zo’n hok.

6 likes

Mango.

Adidas via About You met een fijne korting (ben dus echt geen sneaker meid normaal dus ben heel benieuwd).

Russell Hobbs handstomer via Amazon.

9 likes

15 likes

Hoe bevalt hij?

4 likes

Tassie van de HEMA :heart_eyes_cat:

(Hij is leeg, vandaar het slappe hengsel)

23 likes

Ik gebruik hem nu een jaar en 2 maanden en ik ben nog steeds enorm blij van deze aankoop. Het is een föhn en stijltang in 1, bespaart me enorm veel tijd en het resultaat is top. M’n haar is ook minder beschadigd dan vroeger. Beste investering in lange tijd :wink:

6 likes

Screenshot_20250925-220611~2
Jurk en tas van Zara, laarsjes van Omoda

6 likes

Hopelijk een fijn vestje wat ik op jurken/rokken kan dragen. Handig voor na de bevalling straks. Van Msch Copenhagen.
En een kambukkaflesje rvs met rietje!

11 likes