Denk omdat het 30 keer per dag wordt gebruikt élke dag. Het heeft gewoon veel te verduren
Maar om het lastiger te maken: ik heb een Brabantia vuilnisbak die al sinds 2012 meegaat en die nog als nieuw is! Ooit sloot hij niet lekker meer, brabantia gemaild, kregen gelijk een nieuw onderdeelfrutseltje per post en alles opgelost. Verder helemaal niets aan af te zien.
Ik heb een lookalike van Songmics en die werkte perfect, maar na twee jaar breekte ook een plastic stukje af. Desondanks is de prijs wel een stuk beter dan de Brabantia prullenbak die ook niet per se een hele lange levensduur lijkt te hebben
Hier een Brabantia al een jaar of 8, heeft verhuizing ook gewoon doorstaan zonder krassen te krijgen, doet het net zo perfect als dag 1.
Ja ik heb mijne ooit gekocht bij V&D prijzencircus haha, met zo een drukdeksel. Paar jaar terug klikte hij niet meer zo goed en toen hebben we volgens mij 1,50 betaald voor zo een onderdeeltje en hij werkt weer top.
Dus of de kwaliteit is achteruitgegaan of mensen gooien hun prullenbak te snel weg.
Dit doet me eraan denken dat ik mijn Brabantia al heel lang wil verkopen maar stel het steeds uit.
Ik heb zo’n grote op pootjes met twee vakken van 30(?)L. Voor mij is die veel te groot en ik ben aan het kijken naar een mooie kleine pedaalemmer.
Dus mocht iemand interesse hebben ![]()
Haha woon je toevallig in de buurt van Groningen?
Nee, Zuid-Holland ![]()
op vinted deze badjas van coup du coeur voor na m’n operatie binnenkort
vind het zo leuk dat hij ook binnenstebuiten kan
Vallen ze smal? Zoek al lang zulke schoenen maar vaak zijn ze heel smal
Leuk! ![]()
@Spaarlamp vind ze niet smal vallen maar wel groot. Heb ze omgeruild voor maat 36 want 37 waren te groot.
Nee, vind ze ook niet smal. Ik heb denk ik medium brede voeten maar wel een hoge wreef, en deze zitten gewoon heerlijk.
Ik heb trouwens wel mijn eigen maat, misschien ook omdat in de punt je voet natuurlijk niet zit, maar als je smallere voeten hebt, dan kun je natuurlijk wel verder naar voren (en een maatje kleiner).
Ik schuif er heel erg in want 37 was net iets te klein voor 1 voet. Ga maar antislip sokken kopen ![]()
Wel echt hele mooie laarsjes!
Ik had al 5 keer een bestelling in mijn mandje maar twijfelde telkens of het geen skam was. Door jou post toch de autumn set besteld en omgggg het is echt goddelijk!
Jaaa leuk! Het is echt geen scam inderdaad. Vandaag kreeg ik ze binnen, had het net in het parfumtopic gepost. ![]()
Kaartjes voor Daniel Arends & Emiel van der Logt in Utrecht.
Kaarten van Lora Zombie, bovenste foto is het doosje en de andere voorbeelden van wat er in zit (60 stuks). In aug al gekocht maar vandaag bezorgd. Vind ze zo leuk!