Show je laatste aankopen #11

Blijven deze een beetje mooi in de was?

2 likes

Nee ik vind dat ze snel lelijk worden. Zeker ook met het tillen van een kind. Het gaat snel pillen door de wrijving

4 likes

Ik heb die onderste al in drie kleuren en die zijn nog prima. Dit zijn de samenstellingen: Katoen 54%, Polyamide 38%, Wol 6%, Elastaan 2%

Door die polyamide zijn ze wel echt heel warm. Met winterjas aan in de haast naar werk fietsen is dan niet leuk.

foto’s

Blauwe is het meest gedragen

4 likes

Dit moet naar het kinderen topic :roll_eyes:

4 likes

Ik vind zeker die witte wel een voorbeeld van truien die niet mooi in de was blijven eigenlijk :sweat_smile:

5 likes

Dat vond ik van de blauwe :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

allemaal hebben ze toch die typische gebreid polyester/polyamide pill

polyester has it’s time and it’s place en in een (gebreide) trui is het niet

24 likes

Heb je een aanrader voor een trui die wel mooi blijft? Ik ben een beetje zat van het kopen van truien die binnen twee keer wassen/dragen lelijk zijn.

8 likes

ik zoek op vinted altijd truien die van helemaal wol of katoen, of gemixt met kasjmier/zijde zijn. wel altijd ff foto van het label vragen.

5 likes

Ik koop gewoon truing van C&A en die blijven altijd wel goed? Pas nog eentje van 100% katoen gekocht daar.

6 likes

Ja gewoon goed op het materiaal letten en pluisverwijderaar kopen. Wol pluist ook, maar minder omdat je het minder vaak moet wassen, en “mooier” want je kunt de pluisjes er gewoon afscheren en de garen gaan niet zo samenklitten.

12 likes

16 likes

Ik las puistverwijderaar :rofl:

3 likes

15 likes

Stond al een tijdje op mijn lijstje

8 likes

Kreeg de borg van m’n vorige woning terug en de kookwinkel had een leuke actie dus mocht eindelijk de pannen die ik op m’n lijstje had kopen :heart_eyes:

37 likes

En deze via Vinted:

13 likes

Lamp voor boven de eettafel. Stond al maanden als open tabblad op m’n mobiel, vgm hier op het forum eens zien langskomen? Geen idee of m’n partner het er mee eens is maar boeie.

57 likes

Dit is een Pandora armband toch? Ik kreeg afgelopen zomer een bedeltje (die nu aan een andere armband hangt omdat ik geen armband heb), en ik twijfel of ik echt een Pandora armband wil kopen, zodat er eventueel meerdere bedeltjes aan kunnen. Maar ik ben bang dat die bedeltjes in de weg zitten bij het werken…

3 likes

Je kan ze ook aan oorbellen, sleutelhangers of kettingen doen :blush:

6 likes