Ik vind normale bedeltjes niet in de weg zitten maar grotere/met uitsteeksels/hangertjes enzo wel
En mooie armband is dit idd!! @AmazoneSlash
Ik vind normale bedeltjes niet in de weg zitten maar grotere/met uitsteeksels/hangertjes enzo wel
En mooie armband is dit idd!! @AmazoneSlash
ik heb laatst een 100% kasjmieren trui van Ralph Lauren gevonden in de kringloopwinkel. Die was wel aan het pillen, maar ik heb een pluisverwijderaar en nadat ik die gebruikt had was hij weer helemaal als nieuw. (bonusje: een van de meest satisfying dingen die ik ooit gedaan heb, haha)
Ik shop veel 2e hands en ik gebruik dat pluisding heel vaak, maar met gemengde stoffen krijg ik nooit zo’n goed resultaat als ik hier kreeg. Dus mijn tip: 100% kasjmier!
Ja klopt de armband is Pandora. Zoals @Monica ook zegt vind ik grote bedels of bedels die wat meer uitsteken ook niet fijn er aan met werk, maar normaal formaat bedels voel je niet. Het enige waar ik dan gek van word is het getik steeds tegen het bureau (ik zit op kantoor achter de computer) en ik merk dat ze daar ook eerder van beschadigen. Maar ik heb wel wat grotere bedels en die doe ik er dan weer aan met een feestje oid, ik wissel bedels wel af. Maar aan deze armband wil ik niets doen, sommige armbanden vind ik mooier zonder iets er aan.
Wat betreft gemengde stoffen en pluis verwijderen ben ik het helemaal met je eens! Mijn 100% wol gaat prima, maar wolmix sokken zijn echt een nachtmerrie om pluisvrij te krijgen.
Ik heb inderdaad een kasjmier trui liggen die heel mooi blijft, alleen draag ik het weinig omdat het gedoe is met wassen. Misschien moet ik gewoon meer van dat soort stoffen kopen zodat ik een volle was ervan kan draaien
als er geen vlekken in zitten kan je m gewoon in de vriezer doen om op te frissen. en kleine vlekjes kan je ook zonder wasmachine behandelen.
Jas van Uniqlo, voor als straks de zomerjas te koud wordt, maar m’n dikke dekbed nog te warm is
De Weekday en Brandy Melville heeft mooie gebreide 100 procent katoenen truien, Weekday wel mannenafdeling.
Verder de oversized mohair truien van de H&M, die vind ik echt top, staat op dat je ze niet mag wassen maar ik was ze gewoon koud op een fijn programma zonder centrifuge en dat komt altijd goed.
Die hebben sowieso al een pluizige look
EN nog een tip, kijk altijd op de mannenafdeling want vaak zijn die materialen echt veel beter.
Welke pluisverwijderaar heb je? Ik heb echt een goedkoop rotding en moet echt een nieuwe om wat jassen van de ondergang te redden.
Of gewoon een korter wasje draaien. Veel meer zonde om m niet aan te hebben dan om af en toe een wasje te draaien!
Je vroeg het niet aan mij maar ik heb zelf deze en heel tevreden van. Ik had eerst ook een goedkopere (van een merk) maar die was heel snel stuk.
Ik heb er een van Philips, werkt super.
ik heb ook een goedkoop ding haha! Van Philips. Ben er tot nu toe heel tevreden over, maar ik kan me voorstellen dat ik ooit een upgrade doe (loooove ontpillen)
Mijn cadeaubonnen en verjaardagsgeld eindelijk maar eens uitgeven (en ik ben bijna weer jarig, lol) en spoiled myself. En dat in combinatie met een goede deal op Zalando.
Coach Lana 23 in merlot 🫶🏻
Eerste Sezane aankoop ever
En n.a.v. tippie van @Huismus deze blush
Shiseido Twilight hour zou de perfecte mix moeten zijn tussen coral en roze. Nu mijn geliefde Frat boy helemaal op is.