Jurk voor de feestdagen van Aaiko, maar heb geen prijsvergelijking gedaan en zie nu dat ik bijna 30 euro meer heb betaald dan op een andere site. Stom ![]()
Maniac starterset gelstickers.
Aangezien ik mijn nagels niet fatsoenlijk kan lakken en weiger naar een salon te gaan.
Waar heb je deze kleur gekocht?
Via bol.com gewoon! Zie nu alleen pas dat er twee verschillende tinten blauw/oranje zijn, ik heb de donkerblauwe met oranje besteld
Naturalizer voor mijn bredere kuiten, hoop dat deze passen!
Zalando, wilde deze graag hebben omdat hij 100% kasjmier is, hoop dat deze ook past/niet te kort is
Zalando (Marks & Spencer), helaas wel nep suede
De rest allemaal van Space NK
Vind dit echt zo fantastisch fijn! Gebruik dit al dik 2 jaar en ga nooit meer iets anders doen. Wel voor die stickers onder de lamp gaan even goed de randjes aandrukken zoals ze laten zien op hun instagram, anders heb je snel dat er haren onder vast blijven hangen.
Via welke website had je dit besteld?
Ben er zooooo blij mee! Echt weer een upgrade t.o.v. van de Sony WH-1000XM3 die ik zo’n 6 jaar vrijwel dagelijks met veel plezier heb gebruikt. Deze zit echt lekkerder op mijn hoofd nog
Oehhh die trui ![]()
Heb je een linkje van het zwarte jurkje?
Tiktok shop!
Ik ben nog steeds zo blij met mijn Tommy Hilfiger laarsjes die ik een paar jaar geleden heb gekocht, nu een prachtig paar in bruin erbij gekocht