Ohh rainsisters? Ik wil ook al een tijdje daar een jas van maar krijg steeds een rolberoerte van het prijskaartje voor een JAS.
(Is trouwens geen judge, you do you, gaat over mijn eigen portemonnee)
Ohh rainsisters? Ik wil ook al een tijdje daar een jas van maar krijg steeds een rolberoerte van het prijskaartje voor een JAS.
(Is trouwens geen judge, you do you, gaat over mijn eigen portemonnee)
Hij is van Pluto Design en ik was er online al naar opzoek maar uiteindelijk toevallig in Engeland in een winkeltje gevonden.
Ja, er zit zo’n ‘flap’ overheen. Je ziet hem heel slecht helemaal naar beneden lopen. Gelukkig dus niet over mijn hoofd!
@Sedana ja, van Rain Sisters! Ik heb net een freelance klusje gedaan om een cd te ontwerpen (niet as werk, maar als hobby) en voor dat geld heb ik nu de jas gekocht voor mezelf. Maar twijfel al twee jaar door de prijs… ![]()
Zag wel dat ze echt goeie kortingen hebben nu, geniet ervan! Issie een beetje warm ook?
Voor mijn lippen, en eindelijk weer zachte gevoede lippen. Ik gebruikte al pure lanoline, maar dat was blijkbaar niet voldoende.
Dus aanrader!
En een nieuwe broek
Bedankt! Ja, moet tot 0 graden warm genoeg zijn. Ben heel benieuwd! Laat het nog weten!
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit. Dertiende maand gekregen en waar ik normaal altijd iets voor partner + kinderen koop daarvan, nu gedacht 'nee, die krijgen al wat van Sinterklaas (wat ik gewoon zelf ben!!) en ik heb hard gewerkt, dus alles is voor Bassie!
Mn partners reactie was: meen je dit? Dus ik heb voorgesteld dat hij me geld kan geven om nog een derde paar schoenen te halen die we beiden leuk vinden.
ben benieuwd of er daadwerkelijk weinig wordt gekocht of mensen bang zijn te worden aangesproken voor koopgedrag
Ik zei eerder dat ik op een shampoo na niks had gekocht maar vanavond schaamteloos kleding op Otrium gekocht ![]()

Raamwisser met telescoopsteel van Unger
Vond het dit jaar best lastig te weerstaan want net verhuisd en moet nog veel inrichten. Maar toch redelijk kunnen inhouden en gewoon weer naar de kringloop binnenkort / marktplaats in de gaten blijven houden
Graag!! Ben ook heel benieuwd haha
Wil jullie best even mijn tering saaie maar noodzakelijke aankopen laten zien hoor
slay
Ik twijfel echt over die loop plugs! ![]()
Zijn dit die duurdere?
Nee volgens mij niet de nieuwste, maar Quiet 2! Nu zo’n 15 euro