Show je laatste aankopen #11

Ik had hetzelfde bij Bol, daar was hij 21,99.
In de boekhandel heb ik uiteindelijk ook 21,99 betaald. Ik heb hem bijna uit, en vind het echt een buitengewoon interessant boek.

9 likes

Hoor je daar wel nog je wekker en kind die door?

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ik heb geen kind maar kan wel vertellen dat ik het kind van een vriendin niet hoorde (blijkbaar) krijsen toen ik een weekend weg met hen weg was.

Wekker hoor ik wel, maar is licht en geluid. Dus word vaak ook door het licht al wakker. Toen ik het geluid alleen had, hoorde ik het ook!

3 likes

Custom cadeaupapier van mijn katten :face_with_hand_over_mouth:
Het was met 75% korting dus het kostte amper wat!

132 likes

Wowoow dont gate keep! :heart_eyes:

5 likes

Sorry ik woon niet in NL :sweat_smile: en het was een Black Friday actie!

8 likes

Ah wat jammer voor mij, maar het is jou gegund! :heart:

5 likes

tickets voor fka twigs in ziggo dome

image

14 likes

Wat een verwendag,

Eerst trakteerde ik mijzelf op een nieuwe fles Bonbon van Victor & Rolf.
IMG_0887
En toen mijn man thuis kwam kreeg ik een lief zilver en amber hangertje :heart_eyes:
Het stond op mijn verlanglijstje voor sinterklaas maar hij vond dit veel leuker om gewoon te geven. :smiling_face_with_three_hearts:

What a lovely day after all

66 likes

Financiële meevaller gehad. Dus voor mijzelf een te vroeg kerst/verjaardagscadeau gekocht. Ofwel een veel te dure tas

62 likes

Prachtig :heart_eyes:

5 likes

Wat kunnen die Belgen ontwerpen hè

4 likes

Ja beter dan die veredelde boodschappentassen die jullie hebben.

24 likes

De lamp van Fest Amsterdam

56 likes

Mijn vriend en ik verzamelen kerstballen van elke plek waar we samen zijn geweest. Dit is denk ik de leukste tot nu toe.

71 likes

Oh wat een leuk idee!! Hoe doe je dat in de zomer bijv? Of bedoel je de plekken waar je in de winter naartoe gaat?

3 likes

Oe die is leuk! Wij doen dat ook en inmiddels is de kerstboom een verzameling van herinneringen (en veel lelijke kerstballen)

5 likes

Een toeristenwinkel opzoeken daar hebben ze het hele jaar door wel kerstballen van de zomer nog eentje bij de eifeltoren gekocht

4 likes

Oo zo, nooit aan gedacht, wat een leuke traditie!

2 likes