Show je laatste aankopen #11

Zo leuk! Ik doe dit ook altijd en dan is het elk jaar weer zo leuk om alle herinneringen op te halen. Is me zelfs gelukt om in Dubai een kerstbal met kamelen te kopen. Alleen in Zuid-Frankrijk is het me nooit gelukt.

2 likes

Koekjestrommel met muziek van de jumbo

39 likes

Mezelf even verwend met nieuwe kerstornamenten van Disney, want verbroken relatie betekent niet dat er geen kerstboom in ons huis komt. :smiley: Die van tinker bell kan oplichten en sebastian speelt muziek af (under the sea).

28 likes

@FrauHelga ik liep gisteren opeens tegen het boek aan in de bieb. Had 'm nog helemaal niet daar verwacht, want is pas net uit dus meestal duurt het wel een paar maanden voor je een boek dan bij de bieb hebt. Meteen meegenomen natuurlijk, en in 1 ruk uitgelezen! Zo interessant allemaal, leuke schrijfstijl, en ik zou zo nog 5 boeken met verhalen van hem kunnen lezen!

1 like

Ah wat leuk! Ja bij ons duurt het ook altijd een eeuw voor nieuwe boeken in de bieb verschijnen, wat een mazzel dat je hem al kon scoren!
En same, ik hoop dat hij meer boeken (en programma’s) gaat maken maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren.

3 likes

Nee denk ik ook niet, ik ga nog wel even kijken of ik “Doden liegen niet” kan terugkijken.

6 likes

Ja dat is in ieder geval met NPO Plus nog terug te zien.
Op YouTube staan ook diverse recente interviews. Ik vond deze erg mooi en hij is hierin ook bijzonder openhartig.

En hij is regelmatig te horen in podcasts.

8 likes

28 likes

Ik heb mezelf eindelijk deze gegund nu ik giftcards had :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Twee truien van Twothirds

34 likes

Heel leuk! Hoe is de kwaliteit van dit merk? Blijft het lang mooi?

2 likes

Die 2e is heeeel leuk!

9 likes

Mocht je nog een kinder match zoeken :crazy_face:

5 likes

Wou net zeggen :joy: mn kind heeft dezelfde trui hahaha! Alleen dan de bruine versie.

3 likes

Haha ja maar ik vind m dus oprecht wel heeel leuk @Fredje !!
Ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit na een aantal keer wassen enz :sunglasses:!

3 likes

Mega benieuwd naar volufiline.

5 likes

Dat weet ik nog niet, het is de eerste keer dat ik er iets besteld heb (ook @Fishing). De eerste indruk is iig goed.

6 likes

Deze ook in bruin :smiling_face_with_three_hearts: ik voel me echt nergens beter in dan in flared leggings. Gymshark, van de Whitney-lijn.

13 likes

Miss een teken dat je vaker kuiten moet trainen :crazy_face:

4 likes

Haha die zijn genetisch al prima :pray: ik vind het een heel flatteuze fit, bij elk body type eigenlijk

8 likes