Robot stofzuiger die ook kan dweilen.
Ik ben er nu al heel blij mee want ik heb 3 katten en ik moet normaal elke dag stofzuigen.
Sportschool abbo!
Ik twijfel tussen supervet of yo dat is wel heel afgelegen
Het ziet er wel prachtig uit
Er is inderdaad geen electriciteit en geen water en je moet 700 meter lopen vanaf de parkeerplaats . Maar we blijven heel kort dus dat komt vast goed.
Ik dacht meer aan horrorfilms (maar dat is mijn brein, ik wil niemand iets aanpraten)
Maar het ziet er nog steeds prachtig uit
Leuk! Ik vind het ook zo leuk om te twinnen met mijn dochter
Ik zou huilen als ik naar deze plek moest. Wel prachtig hoor, waarom is er geen elektriciteit en water?
Omdat het niet haalbaar lijkt om op zo’n afgelegen plek aansluiting te krijgen op water en stroom.
En zelfvoorzienende installaties voor water en stroom (denk aan grondwaterpomp of zonnepanelen/transformator) zal vast niet winstgevend genoeg zijn of misschien niet passen in het concept.
Heerlijk! Ik ben net terug van m’n 3 nachten vlot zonder electriciteit of water (of wc) en dat was echt fantastisch ontspannend.
Edit: eigenlijk wel heel havermelkelite he om dan behoorlijk wat te gaan betalen om een paar dagen off the grid te kunnen leven terwijl er gewoon zoveel mensen zijn die niet eens elektra kunnen betalen of toegang tot hebben
Ja dat, en absoluut geen kritiek op Nori maar denk niet dat de prijs voor die overnachting goedkoop was of wat ze betaald heeft naar een project gaat om die plek wel aan te sluiten op water en elektriciteit.
Oh dat klinkt ook wel echt heerlijk! Waar heb je dat gedaan?
@Daelyss Het was niet helemaal de bedoeling om naar een locatie te gaan zonder electriciteit en water. Maar dat is dus best gebruikelijk voor zulke vakantiehuisjes. Het was ook goedkoper dan andere huisjes of hotels in hetzelfde land (en het is met de auto ongeveer anderhalf uur rijden van waar we wonen), dus hoop dat dat een beetje context geeft. Ik kijk er wel echt naar uit trouwens, dat er ‘niks’ is
En ja ook helemaal prima als je wel ver reist om off grid te gaan!
Nee, het was pas HME als je eerder weg was gegaan omdat je toch wel erg onderprikkeld
was
Haha kut dat was ik.
Ik zat in zo’n huisje en ik vond het echt de hel en ik verveelde me kapot dus ik ben eerder weggegaan