oh EN deze linnen blouse van de Lidl hahaha
heb m in het zwart, is echt top. paar maten groter dan eigen maat want draag dit soort dingen graag open en oversized
oh EN deze linnen blouse van de Lidl hahaha
heb m in het zwart, is echt top. paar maten groter dan eigen maat want draag dit soort dingen graag open en oversized
iPad 9, ik heb laatst nog gepost dat ik graag een iPad wil en KPN had nu een weekenddeal. Ga er ook niet op achteruit qua vaste lasten dus helemaal top haha.
Deed ik niet. Tot je erover begon
Ach ik heb al een permaban dus erger kan het niet worden
Heel erg mooi!
op 1 dag mijn archies (van juni 2021) en mijn telefoon (van juni 2022) stukgegaan. 1 maand na de garantiedatum gaat mijn telefoon ineens uit terwijl hij op de bank ligt en daarna niet meer aan. Apple schat in dat het 350 kost om te maken. Daarom mijn abonnement maar verlengd met een iPhone 14.
Zijn die slippers echt zo fijn? Ik ben op zoek naar slippers en krijg steeds ads op insta. Ik loop echt al jaren op van die goedkope slippers haha, maar daar zit denk ik water in ofzo, maken de hele tijd zo’n irritant geluid
Ik heb ze ook! Lopen heel erg fijn! Wel even goed letten op je maat, maar mocht het mis gaan, helpen ze je goed om ze om te ruilen!
de slippers vind ik echt heel fijn. ze blijven stevig aan je voeten zitten en je zwikt er niet op en ze zijn flexibel. mijn havaianas vind ik echt zeeeeer oncomfortabel vergeleken met deze.
ik moet echt m’n best doen om niet overal op slippers heen te gaan sinds ik ze heb. ik vind het serieus vervelender dat ik even m’n slippers moet missen dan m’n telefoon.
De slides heb ik voor het eerst omdat m’n vriend dus teenslippers haat… die slides vindt ie dan nog iets beter dus die ga ik proberen maarja ik weet eigenlijk al dat ik de slippers weer 3 jaar lang ga dragen van april tm oktober 80% van de tijd dat ik niet aan het werk ben.
Ze zijn wat stugger dan reguliere teenslippers vind ik. Maar er zit een veel beter en steviger voetbed in. Je moet indd wel op de maat letten want die valt erg klein vond ik.
Ik ben helaas 1 kwijt moet nog even op zolder of achter de kast kijken haha want mis ze nu ook.
Ik vind de hype echt mega overrated, ze zijn best fijn maar merk niet superveel verschil met anderen. Maar ik heb dan ook platvoeten en moet eigenlijk helemaal niet op slippers lopen
Bestel je ze via hun eigen website? Ik ben benieuwd of ze wat voor me zijn, krijg tegenwoordig last van m’n Ipanema😅
Jaa de Archies zijn erg fijn! Heb hielspoor en als ik deze slippers draag verlicht dat de pijn enorm. Koop idd wel een of twee maten groter, valt erg klein.
Oh goeie! Hier heeft mijn vriend ook last van, ik zal ze tippen.
Bedankt iedereen! Ik was inderdaad aan het kijken naar havaianas @Yzile , deze zien er een stuk beter uit. Vind ze alleen wat prijzig dus zal eens kijken of ze ergens met korting zijn
Echt super veel zin! Nog wachten tot september haha
Ohh waar is dit? (Als je het wilt delen). Ziet eruit als een heerlijke plek