Misschien kunnen hier ook boze smileys uitgedeeld worden
over koopgedrag…
Uniqlo
Nou haal je wel twee verschillende dingen door elkaar. Ik snap haar gedachtengang wel, waarom zou je 30 min willen sporten omdat je vindt dat het moet terwijl er genoeg andere vormen van beweging zijn die je wellicht wel met plezier doet die net zo effectief zijn. Ik las hem zo van Karl en kan daar wel inkomen.
Waarom heb je het 38e sportpak nodig om jezelf te motiveren te gaan sporten omdat je vindt dat dat moet, terwijl er genoeg andere bezigheden waar je je koopverslaving minder bij nodig hebt om jezelf ertoe te zetten?
![]()
![]()
![]()
Misschien dat het aan mij ligt maar ik las de reactie dus niet heel negatief echt meer als als je wil bewegen ga iets doen wat je echt leuk vindt en niet omdat je 30 min MOET sporten. Ik zag er niet iets denigrerends in. Dus snapte die link niet van iemand aanvallen op iemand zijn “ koopverslaving “
Haha joh, al koopt ze elke dag een nieuw sportpak en gooit ze dat weg na gebruik, daar heb ik precies nul last van. Maar de dubbele moraal vond ik gewoon om te gillen ![]()
Je weer dat ik over het algemeen 5/6 dagen in de week 2 x per dag sport?
daar mag je best wel wat broeken tegenaan gooien hoor.
Want ik heb die van m’n ouders kwijt gemaakt en die van m’n schoonouders ontplofte gisteren min of meer toen ik ‘m wilde gebruiken
Waar zijn die laatste 2 broeken van? En draag je die bij de krachttraining?
Van h&m! En ja draag ik ook met krachttraining soms met een kort broekje eronder dan kan ik die lange nog uitdoen als ik het warm heb of ga rennen oid. Maar die donkerrode is best wel dun; niet heel warm!
En hoe vind je ze nu nog?
Mijn review
Een kunstkerstboom! Hikten we al een paar jaar tegen aan, een echte is natuurlijk verre van duurzaam. Deze nepperd ziet er goed uit voor een nepperd en nu natuurlijk goed in de korting.
Haha die korting opmerkingen doet me aan dit filmpje denken
https://www.gelderlander.nl/duiven/kerstgekte-bij-intratuin-in-duiven-is-zo-groot-dat-personeel-er-bijna-om-moet-lachen-een-komisch-gezicht~a68a3fd0/
Nederlanders zijn echt gekkies
2 uur van tevoren klaarstaan ook echt ![]()
Dan sta je daar dus om 7 ‘s ochtends in de vrieskou te blauwbekken.