Van de hoofdtelefoon ga je geen spijt krijgen !
Bedankt voor deze bevestiging, ik heb zo getwijfeld tussen sony / bose, maar uiteindelijk toch voor comfort gegaan en fysieke knoppen.
Ik had eerst een bose en ben toen naar een sony gegaan omdat die sneller een nieuwere versie hadden, maar ik vind nog steeds dat mijn bose comfortabeler zat.
Ik heb em ook en erg blij mee ook!!
Nice!
Alleen hierom al wil ik naar Barcelona
Ik ben door de jaren heen daar al 2 x gaan eten, alleen door jouw posts altijd ![]()
Waar is dit? Ik beland op de een of ander manier in Barca toch bij een slechte tent.
El pachuco. Wel in een walgelijke buurt hoor. Maar de nachos zijn fantastisch en ik neem de cocktail malverde altijd.
Ja de buurt was echt een beleving
maar de nacho’s zijn zoooooooo amazing en die cocktails ook idd
Wat zijn die chips ![]()
Shit, ik was vorige week in Barcelona maar was deze forum tip helemaal vergeten ![]()
Tarrels
Die wanten zijn mega goed! Geen koude handen. Zelfs gister met schaatsen zweethanden
en ik heb altijd kouden handen!
In de sale bij AV
Roze pak had ik voor kerst gekregen maar broek was te klein en nu was ie ook nog eens 30,- goedkoper. Dus was die paarse bijna gratis.
Deze lelijke tas echt gratis

En lululemon
Ik heb minder motivatie om te sporten dus ik heb nieuwe kleding nodig. En de was blijft een beetje hangen soms
![]()
Wat leuk deze EGF gouwe ouwe nog eens te zien. Ik heb deze tent al aan heel veel mensen getipt maar ben zelf nog nooit in Barcelona geweest
Love de totale hypocrisie; in het Fitnesstopic de mensen die egym doen of het niet kunnen opbrengen 1.5 uur achter elkaar hardcore krachttraining te doen afzeiken want ‘sorry not sorry dat is echt geen sporten’ maar zelf voor honderden euro’s nóg meer sportkleren kopen omdat de motivatie om te sporten terug moet komen.
Wat voor wanten zijn dit? ![]()