Show je laatste aankopen #11

Waar heb je die schoenen gekocht? Is dat de volwassen maat of die voor kinderen?

Bij JD sport, is inderdaad de kinderversie. Maar ik weet niet of er echt verschil zit in de junior versie t.o.v. de vrouwen?

Heb ze in maat 38 en ze zitten precies hetzelfde als mijn andere Spezials die wel van de volwassenen-lijn zijn.

7 likes

Fancy en luchtdicht kattenstront emmertje :smiling_face_with_tear:

13 likes

Een dooie mus. Om m’n beste vriendin blij te maken :grin:

45 likes

Wil je laten weten hoe die bevalt en of je het echt niet ruikt? Klinkt wel heel goed!

4 likes

Yes! Zal ik doen.

4 likes

Ik heb deze ook en gebruik hem voor het gft afval in de keuken, en ik ruik hem niet. Ben alleen benieuwd hoelang het filter goed blijft. Heb heb nu een maand in gebruik in ieder geval en nog geen stank tot nu toe

3 likes

ik heb een litterlocker en die ruik je ook niet iig

6 likes

Ja, ben ook groot fan van de litterlocker!

4 likes

Ah nee dit gaat me geld kosten :joy:

6 likes

Ben in de afgelopen tien jaar twee rayban zonnebrillen en twee guzzi zonnebrillen verloren maar ik ga maar weer een poging doen:

15 likes

Er zit zoveel verschil in een duurdere zonnebril en een H&M bril.

Ik heb deze zomer een poosje twee goedkopere gedragen (H&M en Mango) en er zat een verschrikkelijke waas bij tegenzon. Gauw weer geïnvesteerd in een duurdere.

3 likes

Is echt zo! Ik had er nadat mn dure weer kwijt was 6 besteld via shein (nog 2 van over) maar inderdaad werkt lang niet zo goed

2 likes

Handwarmers

14 likes

Ik heb nog nooit van handwarmers gehoord joh, wat een fantastische uitvinding. Wil je laten weten of ze bevallen? :grimacing::+1:t3:

6 likes

Ken je deze dingen niet? Zo te zien zijn ze er nauwelijks meer, maar die bestaan al lang en waren fijn. Soort gel en dan moest je dat dingetje klikken en dan werd het hard en warm. En om ze weer vloeibaar te maken moest je ze koken.

8 likes

:blue_heart: maar die pyama!!! Waar komt ie vandaan?

6 likes

Jaa is dit giftig ofzo dat het nu zo zeldzaam is? Wij hadden deze echt in tig vormen thuis.
Heerlijk als je op school kwam verkleumd (want 15km fietsen over zo’n winderige ruk dijk) of na het paardrijden of voor je onderrug :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb nu mijn handwarmers al 2 jaar en ze zijn fantastisch! Ik heb het fenomeen Raynaud dus mijn klauwen worden soms zo koud dat ik mijn deur niet meer open krijg met de sleutel. Handschoenen doen niks, maar deze dingen zijn top.

5 likes