Show je laatste aankopen #11

Ja die dingen ken ik wel maar ik kreeg ze nooit meer goed vloeibaar. Dan deed ik ze in een bak warm water maar als ze weer afkoelde waren ze al weer hard. Dus was voor eenmalig gebruik.

@Bunnyslippers welk merk heb je? Ik heb denk ik ook raynaud. Niet officieel gediagnosticeerd maar ik heb ook altijd koude vingers die soms helemaal wit zijn ook.

1 like

Hahaha ik heb dit vroeger laten ontploffen. Wou ze koken om ze daarna opnieuw te gebruiken. Dus ik die dingen in een pannetje gemieterd, ondertussen naar boven gelopen om iets te pakken en eenmaal boven die handwarmers vergeten. Tot m’n moeder thuiskwam en ineens heel boos BAAAROOOOONNNNN schreeuwde onderaan de trap. Heel die handwarmers hingen aan de keukentegels hahahaha

10 likes

Omg dat zal ook wel plakkerig zijn dat je het er bijna niet af krijgt?

1 like

Omg ik wist niet dat ze herbruikbaar waren!? Heb er een paar gekocht en steeds weggegooid :sob::sob:

3 likes

19 likes

Haha die random emmer snoep erbij :heart_eyes:

8 likes

Maar je moet ze echt koken, toch?

4 likes

Haha kut dan heb ik ze ook voor niets weggegooid😂

4 likes

Volgens mij zijn er 2 verschillende, dat ene dingetje kan toch maar 1 keer klikken soms?
Herbruikbare en wegwerp dacht ik.

2 likes

Nee hoor, die met dat klikding moet je even koken tot het weer vloeibaar is en dan kun je ze gewoon opnieuw gebruiken.

6 likes

Ik had die met de klik :sob::sob::sob: Overigens heb ik nu al jarenlang die wegwerp dingen (waarvan ik dacht oh ze zijn gewoon verbeterd qua gebruik en veel goedkoper…) maar het is nergens zo koud meer. Zelfs niet op vakantie in koude landen, ze gaan steeds mee terug naar huis.

2 likes

Ik wil die emmer maar zou het ook in 1,5 dag opeten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Die met dat klikdingetje zijn idd zogezegd herbruikbaar, maar werkte na een paar keer vaak al niet meer. Ik heb nu ook die oplaadbare en is wel heerlijk in de kou aan de bushalte.

Ben haar niet, maar Cath Kidston zie ik in het label staan. Hebben sowieso meer van Moomin. Onder andere bij Next te koop!

3 likes

Zalando

4 likes

Een nieuw bed! Ik ben hier zooo blij mee! Ik zag deze een tijdje geleden en ik was gelijk gek op die kleur maar hij was uitverkocht, maanden later dacht ik weer aan dit bed en waren er opeens weer een paar beschikbaar in queen size.

In het echt net zo mooi :heartbeat:

66 likes

Een stuk stof om een bankje te bekleden.

39 likes

Ik wil een dagboekje maken dit jaar met elke dag een foto van de dag. En ik merk ook dat ik zo veel foto’s van mn dochter maak, maar heb nog niks laten afdrukken, dus op deze manier heb ik zo ook wat fysieke foto’s van mn moppie.

25 likes

Lol dit was mijn kerstpakket :joy: ofja eentje maar want 2 waren ook nog teveel van het goeie blijkbaar

2 likes

Oh wat een praaachtig bed :heart_eyes:

5 likes