Show je laatste aankopen #11

10 likes

Ohhh waar is dat spek vaasje van? :heart_eyes:

6 likes

Hahahahaha ja dat zakmes is inderdaad voor dingetjes als feit of wanneer ik een pleister of gaasje moet bijknippen voor blaren of iets dergelijks. Ik twijfelde alleen welk mes goed is, dus voor nu heb ik beide mesjes gekocht. Ik was niet van plan om ergens te survivallen, haha, dat bedoelde ik niet met wild, had gewoon het idee dat het voor dat soort zaken zoals hierboven wel handig kan zijn.

11 likes

Eindelijk!!

14 likes

Haha oké, prima als jij dat vindt, maar dit is toch gewoon zo? Maakt verder ook niet uit maar dit is gewoon geen survival/‘wild’ zakmes. Ik heb zelf een Swiss card in m’n portemonnee zitten met alleen maar beauty functies (pincet, vijl, tandenstoker etc), super handig, maar echt niet voor outdoor gebruik

3 likes

Ja ik ook, haha. Via vinted (opgehaald)

12 likes

Wil je laten weten hoe de body wash bevalt?

2 likes

Ketting van Swarovski. Onverklaarbare liefde op het eerste gezicht, en na een paar maanden toch maar toegegeven.

49 likes

Zakmes is altijd handig. Ik gebruik die van mij elke dag en ik leef een zeer kalm en saai bestaan. Al is het maar om een pakketje open te maken of als je toevallig in het park zit met een droge worst. Love m’n mes 🩵

18 likes

Hahahaha

67 likes

Body Wash is heel fijn!! Vind Naturium echt een heel fijn merk.
The Glow Getter wash en the Bio Lipid Body lotion zijn ook nog aanraders!

Haha ik zag ‘m bij Kurtis Connor op Youtube! Ik wist niet dat ‘ie viraal was gegaan haha.

1 like

Ohhhh prachtig! Ik snap je helemaal met liefde op het eerste gezicht :heart_eyes:

4 likes

Niet nodig, wel heel blij mee haha

21 likes

Weet jij of iemand anders of die zonnebrillen eerder strak op je hoofd zitten of eerder los? Ligt natuurlijk heel erg aan je hoofd etc maar ik ben echt op zoek naar 1 die niet afglijdt naar het puntje van m’n neus, heb nu 1 van de H&M die goed zit maar deze modellen van Meller vind ik superleuk

2 likes

Brillen hebben maten, misschien staan die erbij? Bril en zonnebril maten: welke past bij mij? | Pearle Opticiens

3 likes

Ik heb recentelijk 2 stuks gekocht en mn vriend 2, verschillende modellen. Ik kan wel even opzoeken welke modellen maar ik vind ze allemaal best strak zitten eigenlijk. Mijn oude zonnebril valt af als ik naar beneden kijk, deze niet. Maar het verschilt misschien ook wel per model, ik heb het net even geprobeerd met het model nyasa omdat ik die mee had naar mn werk en die valt niet af en zit best strak. Ik heb ook trouwens niet een heel breed hoofd, geloof ik, haha, ik had eerst een ander model gekocht maar die was veel te breed voor mij en deze was te breed voor mijn vriend zn hoofd dus we hebben geruild.

7 likes

Vorige paar sneakers versleten, dus een nieuw paar uitgezocht. Axel Arigato in de sale gekocht! Deels leer en deels suede. Kwaliteit voelt echt goed en ze zitten superlekker.

25 likes

doe het niet per ongeluk in je handbagage, dat van mij is afgepakt ooit

5 likes

Reminds me toen ik per ongeluk met m’n enorme zelfgemaakte mes (don’t ask) op Amerikaans gebied nota bene probeerde in te checken en heel casual die rugzak door de handbagage scanner haalde en ik bijna gearresteerd werd :cry:

7 likes