Mooi flesje. Benieuwd hoe die ruikt!
Ik heb deze ook, echt een zalige geur!
Over messen gesproken…
Het Mora 120 houtsnijmes. Want ik had nog niet genoeg te doen. Nu nog wel veel leren enzo.
Hoe zou je het omschrijven?
In het begin heel fris, geloof de cactuspeer (?) vooral. Maar na 10-15 min zwakt dat frisse wat af en vind hem daarna wat meer poederig ruiken, wel echt een clean maar toch warm geurtje. Doet me denken aan zonnebrand en een dag op het strand. Lijkt me dus ook heel lekker om na een dag strand te douchen en dit parfum dan te gebruiken.
Chill trouwens, 100ml kost €140,-. Voor diptique begrippen dus echt wel wat goedkoper dan hun andere geuren!
Oh dit klinkt goed. Ik hou van parfum die aan zonnebrand doet denken! Ik vind Sundazed van Byredo ook zo ontzettend lekker. Die is inderdaad aanzienlijk duurder. Ik ga deze een keer ruiken!
Ja die vind ik ook lekker! Gister nog aan staan ruiken en overwogen, vind Ilio nóg lekkerder. Dus denk wel dat dit iets voor je is. Het is wel limited zomer geur die ze dus elke zomer opnieuw uitbrengen met een nieuw design, dus zou snel zijn haha.
Oeh snel ruiken in m’n vakantie dan
Edit: nog een vraagje. Het is een EDT, ik draag altijd EDP. Blijft deze goed hangen? @Musa
Ja ik vind van wel! Gister avond op elke pols 1 spray gedaan en dat ruik ik nu nog. Wel een tip trouwens als je gaat ruiken, spray hem op en laat ‘m ff drogen. Op basis van de eerste indruk wilde ik hem nl niet kopen (te fris), maar de dry down was zó intens lekker en juist precies waar ik van houd.
Ah dank je. Ben heel benieuwd!
De panda mascara van Essence is uit de schappen en mijn lenzen zorgen ervoor dat waterproof mascara niet werkt. Dus deze it is
Ohh ken je ook Soleil Blanc van Tom Ford? Dat vind ik ook een zonnebrand parfum (op een positieve manier)!
Geloof dat ze een ander soort body spray hebben met citronella erin + een kaars met diezelfde geur.
Van Ilio is er dus een edt, haarparfum en een soort crème spray.
Mss heb je die eerst body spray dan geroken?
Wat wordt het?