Bij Bol! Maar volgens mij is hij er nu niet meer.
Ik zou zeggen dat hij iets klein valt. Heb normaal 42/42,5 en van deze 43. 43,5 had misschien nog beter gepast.
Ik dacht echt dat dit monica geuze was
Monica geuze x sissyboy, wel een out of the box crossover
Waar heb je het acne shirts gekocht?
Wat leuk!! Ik heb ooit een mini workshop bij hem gedaan en wil nog steeds een keer een andere gaan doen. Ben fan ![]()
Bedankt voor deze foto want ik ben vergeten de mijne op de oplader te zetten net, goede reminder dit ![]()
Ik ben er niet van onder de indruk. Team Lululemon haha
Met dank aan een tip van @Chesirecat eindelijk deze parel op Vinted gevonden.
Instant feel good materiaal na het natregenen vandaag.
Hahaha heerlijk dat je hem uiteindelijk toch hebt kunnen kopen!
Hieraan gedoneerd
Omdat de kersenbomen op sterven na dood zijn en ergens in 2027 (of 2028) worden verwijderd
En voor wie ook wil doneren aan het Amsterdamse bos:
https://voorhetamsterdamsebos.nl/nl/activities/details/funding/3/steun-de-toekomst-van-het-bloesempark
Ik heb ook gedoneerd! Bedankt voor het delen.
Huh, ik lees in de tekst dat er nieuwe bomen geplant gaan worden en er geld nodig is voor onderhoud en verzorging van de bomen en het park. Zoals jij het zegt lijkt het of ze heel het park gaan verwijderen en sluiten. ![]()
Kunnen ze niet beter een heel klein bedrag vragen voor de toegang tot het park als er jaarlijks honderdduizenden bezoekers komen? Iedereen 25 cent vragen en ze hebben het streefbedrag al binnen.
Ze gaan wel het hele park ombouwen. De bomen staan nu te veel op elkaar. Daarnaast stampen de bezoekers de grond aan waardoor de bomen heel slecht lucht uit de veengrond kunnen halen. Dus het wordt een gigantische operatie
Wat ik ervan begrijp wil het Amsterdamse bos de toegang gratis houden.
Que? Buitenruimte met groen zou een grondrecht moeten zijn voor ieder mens, daar hang je toch geen prijs aan? Hoe klein die prijs ook is, zoiets schept een precedent.