Maar is die artikelverificatie echt betrouwbaar?
Al zou ik op zich als het er verder wel echt stevig en goed uitziet en je niet meer dan 50% ofzo betaalt dan het goedkoopste online bedrag ook wel een gokje durven nemen. Maar er zijn online ook zoveel niet Ali webshops die ook neppers verkopen dat ik best huiverig ben.
Ik had laatst voor het eerst dat ik iets verkocht waar iemand artikelverificatie bij had gekocht. Ik moest het opsturen naar het vinted lab om daar handmatig geverifieerd te worden. We kregen ook een certificaat van echtheid daarna en zij stuurden het dan weer door. Ik weet natuurlijk niet hoe iemand verifieert maar het leek redelijk serieus!
Ik kijk naar de verkoper, daar kun je vaak wel veel aan zien. Maar verder is het inderdaad een beetje gokken. 100% zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik vind ze nieuw gewoon echt te duur, ik verdien helaas niet genoeg om naar een Saint Laurent winkel te gaan en de volle prijs ervoor neer te leggen. Tot nu toe is het (volgens mij
) altijd goed gegaan.
Ik had nog nooit van het ding gehoord en nu wil ik hem ook door jullie verhalen en de filmpjes die ik zie haha
Na een tip hier bestelde ik een elektrische ramenwisser en die bevalt goed. Nu hopen dat een elektrische dweil mijn leven nog beter zal maken.
Ik heb hem ook, ultiem gemak
Echt m’n beste aankoop van het jaar ![]()
Aah dat klinkt goed. Hij komt morgen al als het goed is dus ben heel benieuwd.

Lekker origineel. Maar was een goede aanbieding en leuke schoen.
Waar zag je de aanbieding? En valt het op maat?
Verliefd op de suède variant van YSL maar dat bedrag ga ik nooit uitgeven aan schoenen, lol. En suède leek me ook niet erg praktisch in ons regenachtige land. Dus ben maar gegaan voor een betaalbare optie in ‘gewoon’ bruin leer.
Oeh welke aanbieding?
Hoe is de kwaliteit van Alo?
Ik vind de kwaliteit van de broeken echt heel slecht, vol met pillen na 1 keer wassen. Trui blijft wel mooier maar om die reden zou ik er nooit meer wat kopen
Voor die prijs ![]()
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Ik twijfel zelf nog over die dweil.
Wat zonde zeg, want het is super duur. Dan skip ik het.