Vele mensen zullen het afschuwelijk vinden, ik vind het fantastisch!
Zo lang over nagedacht, hoop ontzettend dat de maat goed is (echt loafers die uitlopen nog)j
Vele mensen zullen het afschuwelijk vinden, ik vind het fantastisch!
Zo lang over nagedacht, hoop ontzettend dat de maat goed is (echt loafers die uitlopen nog)j
Ik vind deze heel vet maar ze zitten echt afschuwelijk (sorry), heb ze (wel in andere kleursamenstelling) gelijk teruggestuurd
![]()
Oei op welke manier? Ik heb meerdere maten gepast in de winkel. Heb de iets wat strakkere gekozen, omdat ze dus nog uit zullen lopen.
Oh in ieder geval een goed teken dat je erin kwam met je voet want bij mij lukte dat amper, en toen ik ze eindelijk aan had vond ik ze kapot strak en smal. Had niet het idee dat een maat groter dit zou verhelpen
Oei, ik was ook verbaasd, want ik heb een moeilijke hoge wreef en daardoor pas ik veel schoenen niet. Deze paste op miraculeuze wijze bij mn wreef gewoon oke.
Stom dat ze bij jou niet paste:(
Hoop dat mijne nog wat uitlopen hoor. Hij zit bij mijn zijkant tenen wat strak nog.
is dit je eigen foto??
Wauw!
Toen ik eerst scrolde dacht ik dat het fluffy laarzen waren.
Stomme vraag maar… Leggen deze ook eieren?![]()
Nee!! Ik heb ze niet binnen
en mijne zijn bruinig gevlekt
Ja boots with the fur
ze leggen ook eieren als het goed is.
ziet er wel heel gezellig uit zo op bed
maar wat een mooie fluffy kippies met fantastische kapsels i looove!!
Ik dacht honden hahaha dus dacht eigenlijk dat Karl de hondentrimmer net had betaald ofzo (al heb je volgens mij geen trimbare hond? @Karl_Lagerfeld)
Ik weet duidelijk niks van honden hahaha
Moeten deze kippen ook getrimd?
Nee het lijkt alsof ze haren hebben maar het zijn gewoon veren
budget aanvulling op/vervanging van wat zwemspullen, nog heel saai badpak en muts voor nu wel
en totaal onnodig 3 dezelfde tassen besteld maar wil de kleuren in het echt zien voor ik er 1 kies
dit is een hele saaie aankopen post eigenlijk maar ik mocht van mezelf een paar jaar terug nog geen nieuwe tas en handdoek enzo kopen maar nu wel en ik heb ineens bedacht dat ik een nieuwe slag ga leren met al deze nieuwe en betere spullen dus ik ben zelf vooral erg enthousiast!!