Deze fantastische cd.
Ik wil een beetje af van alle afhankelijkheden van streamingdiensten en bepaalde media wil ik fysiek bezitten. Zoals vroeger een cd’tje in een apparaat steken en die rustig afluisteren.
![]()
Dekbedovertrek van Hema (de auberginekleurige kussenslopen zijn van La Redoute, ik wacht op een goeie aanbieding om die te bestellen
)
Lichtschakelaar van Niko want de oude crèmekleurige was echt 10 keer niks op deze muurkleur. De stopcontacten volgen ![]()
Is dat de kleur bronze van je schakelaar? Ik heb die in de woonkamer
Ja! Echt een goeie tint, niet te warm niet te koel.
Oohh deze broek is wel precies wat ik zoek! En tall heb ik ook nodig. Helaaas al uitverkocht… ![]()
Oh balen! Ik heb hem in Groningen gekocht in de fysieke winkel. Misschien heb je er ook nog eentje in de buurt? De trainingsbroek met witte streep en satijnen broeken vielen ook erg lang.
Zo leuk! Zat hier ook al naar te kijken, maar deze kleur is met mijn teint nog een lastige.
Ja ik vond het ook een moeilijke, kon op voorhand niet checken hoe groot het model was en Medium kwam overeen met een maat 40/42, Small een 36/38. Slechte user experience asos!
Jaaa wat voor maten zijn dat?? Denk wel echt mooi juist bij jou.
Oh wat mooi!
Vele mensen zullen het afschuwelijk vinden, ik vind het fantastisch!
Zo lang over nagedacht, hoop ontzettend dat de maat goed is (echt loafers die uitlopen nog)j
Ik vind deze heel vet maar ze zitten echt afschuwelijk (sorry), heb ze (wel in andere kleursamenstelling) gelijk teruggestuurd
![]()
Oei op welke manier? Ik heb meerdere maten gepast in de winkel. Heb de iets wat strakkere gekozen, omdat ze dus nog uit zullen lopen.
Oh in ieder geval een goed teken dat je erin kwam met je voet want bij mij lukte dat amper, en toen ik ze eindelijk aan had vond ik ze kapot strak en smal. Had niet het idee dat een maat groter dit zou verhelpen
Oei, ik was ook verbaasd, want ik heb een moeilijke hoge wreef en daardoor pas ik veel schoenen niet. Deze paste op miraculeuze wijze bij mn wreef gewoon oke.
Stom dat ze bij jou niet paste:(
Hoop dat mijne nog wat uitlopen hoor. Hij zit bij mijn zijkant tenen wat strak nog.