3 zijdehoen hennen
is dit je eigen foto??
Wauw!
Toen ik eerst scrolde dacht ik dat het fluffy laarzen waren.
Stomme vraag maar… Leggen deze ook eieren?![]()
Nee!! Ik heb ze niet binnen
en mijne zijn bruinig gevlekt
Ja boots with the fur
ze leggen ook eieren als het goed is.
ziet er wel heel gezellig uit zo op bed
maar wat een mooie fluffy kippies met fantastische kapsels i looove!!
Ik dacht honden hahaha dus dacht eigenlijk dat Karl de hondentrimmer net had betaald ofzo (al heb je volgens mij geen trimbare hond? @Karl_Lagerfeld)
Ik weet duidelijk niks van honden hahaha
Moeten deze kippen ook getrimd?
Nee het lijkt alsof ze haren hebben maar het zijn gewoon veren
budget aanvulling op/vervanging van wat zwemspullen, nog heel saai badpak en muts voor nu wel
hopelijk past mn haar hier WEL onder
en totaal onnodig 3 dezelfde tassen besteld maar wil de kleuren in het echt zien voor ik er 1 kies
dit is een hele saaie aankopen post eigenlijk maar ik mocht van mezelf een paar jaar terug nog geen nieuwe tas en handdoek enzo kopen maar nu wel en ik heb ineens bedacht dat ik een nieuwe slag ga leren met al deze nieuwe en betere spullen dus ik ben zelf vooral erg enthousiast!!
Wat is dat ronde ding precies? Zodat je niet op die natte vloer hoeft te staan maar wel je slippers thuis kunt laten?
ja!! nouja ik loop zelf wel nog op slippers ook maar je krijgt dan ook natte voeten. dus hiermee kan je je voeten droog maken in plaats van dat je handdoek op de grond moet of je staat te stuntelen. de onderkant is ook glad/waterafstotend kunsstof. dus dan kan je dat + handdoek voor je lijf vaker gebruiken dan 1 keer voordat het de was in moet
Ik heb die badmat ook en ben er echt gelukkig mee!
Dat ding gaat ook mee op vakantie en naar de camping. Zo fijn om droog en schoon te kunnen staan en je broek aan te kunnen trekken zonder dat de pijpen over de vloer zwabberen en nat worden.
wow ik vind dit echt een héél goed idee!
Genius badmat!! En ben benieuwd hoe die neusklem bevalt. Er zit een touwtje oid aan toch? Ik heb die van mij al een paar keer moeten opduiken. Welke nieuwe slag ga je leren?
ja ik ook! ik had een andere van decathlon maar die vind ik heel kut zitten en raakte hem ook steeds kwijt. dus nu maar een andere proberen die iig om mn nek blijft hangen i will report back
en vlinderslag
in zijn geheel is ie echt sick maar eigenlijk spreekt voor nu vooral het onderlijfgedeelte van de slag me aan. dus ik wil lekker veel dolphin kicks gaan doen met die plank/buoy combi die ik heb gehaald, lekker beetje mermaiden. kwam er trouwens op doordat ik Chlorine nu aan het doorlezen ben en Ren vertelde dat ze die slag koos en toen ging ik er filmpjes van kijken!!
kan jij vlinderslag? je hebt er wel de schouders voor geloof ik ![]()