Dat bed heb ik gisteren ook binnen gektegen! Laat de zomer maar komen, heerlijk bedje.
En zit ie al helemaal in elkaar? ![]()
Ja!
Nieuwe tas van Topologie voor citytrips en vakantie. Kan een grote waterfles tussen dus super handig
Hee mooi!
Ziet er goed uit! Is het ook een beetje te doen om daarop een boek te lezen, of zit je dan in een gekke houding met je nek (en armen)? ![]()
Ik ben vrij breed dus heb sowieso wat minder ruimte over aan de zijkant dan de gemiddelde vrouw. Ik mis opzich wel arm leuningen maar je kunt prima een boekje lezen. Op je zij liggen lukt ook.
Ongevraagde tip, ik haal die siliconen rand er uit met een mesje of door heel hard te kloppen op de deksel en stop die apart in de vaatwasser.
Vandaag op de vrijmarkt van een ex-verslaafde kunstenaar gekocht:
En van iemand hier op het forum waar ik de gebruikersnaam van vergeten ben
maar haar website: Prints by Angélica – Prints van Angélica
I loveee riso
Hoe weet je dat ex verslaafde gedeelte?
Dat vertelde hij. Hij is lang verslaafd geweest en nu hij schildert lukt het hem om clean te blijven. En heb hem later nog gegoogled en hij heeft ook een interview gedaan met een lokaal krantje en een expo gehad in een buurthuis waar hetzelfde verhaal naar voren kwam met meer details.
Die print met de katjes, verkoop je die nog? Ik heb wel eens in je webshop gekeken maar deze nooit gezien.
Wat is je webshop? Wat een gave prints!
Die staat in de post waar ze op reageert
Bedoel je die met die ‘lucky cat’? Die staat op de homepage ![]()