Show je laatste aankopen #11

24 likes

Wist niet dat ze dit kleine formaat (532 ml) ook hadden! Heel fijn, niet zo’n gigantisch ding.

10 likes

Waarom Bluetooth?:joy:

7 likes

Volgens mij zit er een app bij met tips en settings? Maar geen idee eigenlijk, hoop vooral dat ik er een beetje mee overweg kan :laughing:

1 like

Je kan met een app heel makkelijk instellen hoe je een bepaalde knop wil gebruiken, maar dat moet dus via bluetooth met die app verbonden worden

2 likes

Vogeltje dat ik borduur wordt wat groter dan dat ik dacht

Volgend project wil ik wat abstracter gaan doen. En dit is meer voor studie kleurgebruik

16 likes

een kewlox kast

17 likes

Van Disturbia, ben benieuwd!

17 likes

Heel cute dat bruinrode blousje

1 like

Het is niet wat ik in m’n hoofd heb, al weet ik ook nog niet helemaal wat dat is, maar het feit dat je me tagged en meedenkt dat doet me goed, lief dankjewel :heart:

4 likes

Edit kut verkeerde topic

5 likes

Speelt muziek af tijdens het drogen (I wish)

2 likes

Mary Wyatt:

Uniqlo skort:

Uniqlo culottes:

5 likes

Een leuke tafel van Karwei voor op mijn balkon

58 likes

Wat een schatje!

3 likes

Ik krijg hier zo vaak advertenties van en vind het zo leuk! Ben benieuwd of het wat is

2 likes

Vorige maand een nieuwe boxspring, nu een nieuwe roze bank: aankopen die ik veel te lang heb uitgesteld dus nu maar eindelijk gedaan. M’n eetkamer is helemaal roze en kleurrijk dus dat ga ik doortrekken in de woonkamer (iets minder hysterisch dan in de eetkamer). Komende weken schilderen en wat dingen vervangen om de stijl door te trekken

36 likes

Eindelijk weer een Macbook na heel lang geen laptop meer gehad te hebben :smiley:

31 likes

Hele mooie bank! Waar is ie van?

1 like

Mooi! Is het de Macbook Neo? Die wil ik ook.
Mijn MacBook Air van 7,5 jaar is het aan het begeven, dus tijd voor wat nieuws.
Maar ik twijfel omdat ik 8 GB geheugen misschien toch te weinig ga vinden.

4 likes