Slippers van het duurzame merk Zouri, waren niet goedkoop maar lopen fijn.
Jaaa is echt een van m’n favoriete geuren! Kocht hem vorige zomer maar hij blijft bij mij niet hangen. Na 2/3 maanden was het flesje leeg en daar vind ik hem echt te duur voor.
De bodyspray Rio Radiance van Sol de Janeiro lijkt er enorm op dus die spray ik dan op. Stuk goedkoper!
Lichtroze katoen is voor een spencer die al meer dan een jaar in de WIP bak ligt, omdat ik nog voor 6 steken wol nodig heb hahahaha!
De andere kleuren zijn voor een Spider-Verse muts voor mijn nichtje. De witte versie. Anders gooit mijn schoonzus hem meteen weg
De rest gebruik ik voor een spencer gebaseerd op deze American Girl outfit
Nee toch, zonde. Deze reminder kan geen kwaad want zoiets is ook iets voor mij ↔
ja het was ook echt zo’n mooie rode rip love deze profielfoto trouwens
Bedankt voor deze tip want love soleil blanc
Ja dit was voor mij echt een miskoop, zelfs na nog een keer wassen met gewone shampoo bleef die wetlook. Doe nu af en toe een druppel bij m’n conditioner en dat werkt beter.
Lang geleden had ik al eens Birkenstocks, maar ik vond ze eigenlijk nooit lekker lopen. Maar nu heb ik de smalle fit geprobeerd, en die zitten wel goed.
Hoe vallen de slippers?
Normaal, ik heb mijn eigen maat gekozen terwijl ik bij andere merken een maat groter nodig had.
Zit dit een beetje hetzelfde als Birkenstocks? Ik zou daar héél graag een duurzaam alternatief voor vinden🤩
Leuk zijn ze hoor!
Oh dit wil ik!
Ik heb zelf geen birkenstocks en vind die ook niet zo leuk maar volgens mij komt het wel redelijk overeen? Tenminste het voetbed ziet er mi wel gelijk uit.
Aantal modellen zijn nú afgeprijsd op hun eigen site, wel 13 euro verzendkosten maar scheelt alsnog ten opzichte van de normale prijs.
Ik ben gelijk naar Weekday gegaan, maar volgens mij is het niet van de huidige collectie en verder ook niet tegengekomen helaas.
je moet naar hun zeitgeist site! @Bunnyslippers, is zeker van de huidige collectie, afgelopen vrijdag gedropt haha
Ah top! Dankje!
Thaaanks! Die is zeker alleen online verkrijgbaar?