Show je laatste aankopen #11

Bedankt voor deze tip want love soleil blanc :eyes:

4 likes

Ja dit was voor mij echt een miskoop, zelfs na nog een keer wassen met gewone shampoo bleef die wetlook. Doe nu af en toe een druppel bij m’n conditioner en dat werkt beter.

1 like

Lang geleden had ik al eens Birkenstocks, maar ik vond ze eigenlijk nooit lekker lopen. Maar nu heb ik de smalle fit geprobeerd, en die zitten wel goed.

11 likes

Hoe vallen de slippers?

2 likes

Normaal, ik heb mijn eigen maat gekozen terwijl ik bij andere merken een maat groter nodig had.

4 likes

En nog een overdreven impulsieve vintage aankoop

14 likes

Zit dit een beetje hetzelfde als Birkenstocks? Ik zou daar héél graag een duurzaam alternatief voor vinden🤩

Leuk zijn ze hoor!

1 like

Oh dit wil ik!

2 likes

Ik heb zelf geen birkenstocks en vind die ook niet zo leuk :grimacing: maar volgens mij komt het wel redelijk overeen? Tenminste het voetbed ziet er mi wel gelijk uit.

Aantal modellen zijn nú afgeprijsd op hun eigen site, wel 13 euro verzendkosten maar scheelt alsnog ten opzichte van de normale prijs.

3 likes

Ik ben gelijk naar Weekday gegaan, maar volgens mij is het niet van de huidige collectie en verder ook niet tegengekomen helaas.

2 likes

@Cajun-moon

je moet naar hun zeitgeist site! @Bunnyslippers, is zeker van de huidige collectie, afgelopen vrijdag gedropt haha

1 like

Ah top! Dankje!

3 likes

Thaaanks! Die is zeker alleen online verkrijgbaar?

3 likes

ja volgens mij soms wel een paar in de winkel, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen

3 likes

Ga even gluren in de winkel en anders mss bestellen, vind m geweldig haha. Fit en maten vind ik alleen altijd lastig dus bestel eigenlijk nooit. :cheese:

2 likes

125 euro betaald voor een tandenborstel. Grown up life

16 likes

aiii ja snap ik, maar je zou altijd het standaardmodel in een andere kleur kunnen passen daar! ik vind weekday altijd heel consistent in hun maatvoering

2 likes

Dankje voor dit, net besteld!

4 likes

Eindelijk deze besteld bij Ikea, ze hebben nu 20 euro korting bij besteding vanaf 100 euro. Tipje :wink:

image

18 likes

en een ketting van Juli Dans Jewels :heart_eyes:

13 likes