Ja het is een klein top dingetje he!
Nog snel! Het was verbaasd bedoeld maar zie dat het nu een soort van wantrouwig klinkt haha
Ik heb de e-reader ook sinds 2 weken en ben er echt heel blij mee. Je pakt 'm er zo makkelijk even bij. Lees nu zelfs als ik een paar minuten op de tram moet wachten oid.
Ik las incest shorts ![]()
![]()
![]()
Oh wat een leuke, hoe heet dit merk? Een Kobo abonnement werkt hier zeker niet op he? Mijn Kobo heeft het vandaag weer eens begeven dus moet weer een nieuwe maar wat zijn ze altijd duur ![]()
Een xteink x4. Kobo plus werkt er niet op, maar je kan via calibre ebooks makkelijk omzetten naar DRM vrije epub bestanden die wel kunnen (mag officieel natuurlijk niet)
Ok! Dat is een programma dat die boeken van een kobo abonnement om kan zetten dus?
Ja, Calibre is een programma waarmee je je ebooks kan managen. Je kan functies toevoegen door ‘plugins’ te installeren. Verwijderen van DRM is een van die functies.
Ik ga even googelen hoe dit verder allemaal werkt, dank je!
Kan je met deze ook boeken via je telefoon erop zetten? Dat doe ik met mijn Kobo en dat is zo chill want ik gebruik mijn computer nooit.
Ja dat kan, doe ik ook!
2 van deze topjes/hemdjes. Een zwarte en een bruine. En het is meteen een tip want ze zitten echt super lekker. In de borst zit een zacht laagje cup (niet 2 losse cups) en ik draag ze zonder bh. En het geeft toch wat ondersteuning. En de stof is heel lekker zacht.
ik incel haha
Ja werkt top, met een QR code (moet je wel op hetzelfde wifi netwerk zitten), en dan kom je in een browser om te uploaden
ben er ook heel erg blij mee!
Hoera voor mijn eerste vinted aankopen. De bikini top en havaianas waren uitverkocht en heb ze daar nieuw gevonden.
De Adidas ballerina vond ik leuk op zowel jurken als broeken. De Birkenstocks waren in een winkel hier met de helft afgeprijsd. Heb de komende tijd tijd geen zomerschoenen meer nodig.
Voor over mijn bikini, echt supercute in het echt
(vintage via Vinted)
En twee nieuwe korte sportleggings (zwart en lichtblauw) en een mouwloze sporttop (lichtgeel) van New Balance bij TK Maxx, omdat ik het ineens op mijn heupen heb en vier keer per week aan het sporten ben
Overweeg zelfs sportkleding mee te nemen op vakantie, want er is een gym in het hotel. Who am I?
Oooh die Adidas vind ik geweldig! ![]()
Ik heb een tijdje terug een stoffen kung fu achtige schoen met parels gescoord van ze, en ze maken echt outfits af terwijl ik wel gewoon op sloffen loop.
Die Adidassen wil ik al langer ![]()
Zou er een extra zooltje/steunzool in passen?
Ik denk het niet, ik vind adidas vaak niet wijd genoeg itt Nike.