Show je laatste aankopen #11

Ik heb normaal maat 39 en bij deze 38 genomen en die zit goed! Ze lopen ook fijn. Ik heb ze via Amazon besteld.

3 likes

Ik heb normaal 41 en heb toch 41-42 genomen omdat 39-40 (zeker het 39 gedeelte) me dan toch weer te krap leek. Maar had gekund opzich. Lopen wel lekker maar kleiner had dus ook gekund

4 likes

Via de Crocs site zijn het dubbelmaten…

3 likes

Ik wil ze idd daar ook bestellen omdat mijn maat op de crocs site zelf is uitverkocht. Maar omdat bij Amazon maar 1 maat wordt weergegeven en bij crocs 2 maten twijfelde ik heel erg. Ik ga dan ook 38 bestellen. @Liedjelot jij ook bedankt voor je reactie!

2 likes

Truitjes van Me+Em, zien er simpel uit maar zijn echt prachtig!

Manfield

De rok van Sezane, zit heel mooi!

19 likes

ik vind hem eigenlijk vallen zoals altijd bij nlse uniqlo, beetje aan de grote kant maar ik bestel alsnog altijd mijn eigen maat omdat ik dat juist wel leuk vind

2 likes

O grappig, ik vind Uniqlo vaak juist wat kleiner en korter vallen! Ik heb trouwens de rok nog weten te scoren in de winkel, helaas was de bijpassende top uitverkocht (en twijfel ook of ik de combi leuk vind en de stof voor een top tuin vind). Vond hem iig heel leuk staan, hij valt mss niet op z’n allercharmanst door de manier van plooien met dat elastiek aan de bovenkant bij mij, maar dat zal me eigenlijk aan m’n reet roesten.

Dus dankjewel voor de tip! Vind leuke kleding echt lastig vinden.

4 likes

ik vind het wel kort vallen maar wel wijd! en ja die band aan de bovenkant doet me een beetje denken aan zwangerschapskleding haha, ik vind dat ook niet zo mooi maar met een langer shirt prima: ik had precies dezelfde twijfel over die top, leek ergens wel leuk maar ook beetje amish vibe

2 likes

Linnen broek van Banana Republic
Hij zit echt perfect dus ik ben er helemaal blij mee☀️

15 likes