Show je laatste aankopen #11

Ik heb van diezelfde lijn de teenslippers en die zitten echt heerlijk. De enige teenslippers waar ik uren op kan lopen (en ik heb een hele collectie :sweat_smile:).

1 like

Schijthuis, ga hem wel schilderen want houd niet van wit.

Drinkfontein

van Kuyichi.

Edit: en een ticket voor Paris Paloma in Paradiso.

17 likes

13 likes

Batik print bikini set van Moyang

8 likes

Waar heb je die kast gekocht?

4 likes

Amazon, bol.com en de praxis verkopen deze of vergelijkbare! Heb hem zelf van bol maar daar is ie uitverkocht.

https://www.amazon.nl/-/en/Feandrea-PCL007W01-Litter-Cabinet-Scratching/dp/B0DK8K2PV8?th=1&psc=1

5 likes

2x Blitsbee gelnagel stickers
Sophia Mae bronzer uit de archive sale
Het boek van Anna Nooshin

9 likes

Schaakset van Vilac x Keith Haring (via Amazon).

24 likes

rok van uniqlo en cecilie bahnsen

13 likes

Ben je al begonnen in het boek van Anna Nooshin? Ik zag het interview in RTL tonight en ben wel nieuwsgierig (of veel herkenning in wat ze zei).

4 likes

Ik zat hier ook al naar te gluren! Hoe vind jij hem qua maat vallen?

2 likes

ik heb hem besteld, ik zal het laten weten als hij binnen is

3 likes

Ik ben bijna op de helft! Tot nu toe gaat het over hoe de relatie met Thijs begon, veel anekdotes over vroeger, dat ze eigenlijk geen kinderwens had en dat ze een prenatale depressie heeft gehad.

Leest makkelijk weg, meer kan ik er nog niet echt over zeggen haha!

5 likes

Niet echt mijn laatste aankoop, maar heb het gisteren voor het eerst gebruikt. Had een jurk gekocht, maar was iets afgevallen dus vond de bovenkant beetje wijken. Werkte echt top! Ondanks warme weer bleef het zitten, geen uitslag, makkelijk ook te verwijderen, liet geen residu achter bij mij.

Echt ideaal voor sommige topjes en jurkjes waar ik geen zin heb om telkens op te letten als ik zit/ buk/ whatever of m’n tetten niet gedag komen zeggen.

Is dus toupet tape voor mannen, dus dan weet je dat ze het goed ontworpen hebben haha.

37 likes

Een extra paar hardloopschoenen, omdat ik ga trainen voor een halve marathon volgend jaar :grin:

18 likes

Garmin Venu 4

17 likes

Een abo op de test kitchen producten van de fruitslagers. :grin:

15 likes

Oh wat leuk! Graag een review, want zie altijd zulke leuke producten voorbij komen.

4 likes

Het komt pas mid/eind juni, maar zal daarna een review plaatsen!

3 likes

@Liedjelot kunnen jullie aangeven hoe de maat valt van die zwarte sandaal (crocs miami ankle strap)? Op de website van Crocs zelf staat dat die groter valt en dat je een maat kleiner moet bestellen. De naten van de crocs site zijn 37-38 en 38-39 enz. Alleen de zwarte hebben ze niet in mijn maat maar wel bij een andere website. Alleen daar staan weer de “normale” maten bij zoals 38, 39, 40 enz.
En lopen ze fijn?

2 likes