Oilily vibes ![]()
Cute!
Ik wacht nog een paar weken en dan staat 'ie vast op Vinted
Die stress doe ik mezelf niet aan ![]()
Door jou heb ik die Pandora armband ook besteld, ik vind hem zo leuk! Ik vind het alleen jammer dat ze maar 3 maten hebben. Ik heb niet echt hele dikke polsen en heb de kleinste maat besteld, 17,5. Normaal heb ik maat 18 alleen de volgende maat is 19. Ik heb 1 armband van Pandora maat 19 maar die heb ik bewust iets groter gekozen (advies van de winkel) omdat ik daar veel bedels aan heb hangen. Welke maat heb jij gekozen?
Ik heb de kleinste gepakt, had gepast in de winkel.
Beetje troeperige foto en al even geleden besteld maar nu eindelijk binnen, opgehangen en begonnen met inrichten: boekenkast/bureau setup van Vitsoe ![]()
![]()
omg 10 jaar prednison
lijkt me echt de hel, wat fijn dat je er vanaf bent nu!
Zwart is ook een kleur ![]()
Ik heb echt een flinke zoektocht gehad naar dé perfecte comfortabele slipper die geen Birkenstock is, maar na een middagje passen in de stad heb ik ze hoor. Dit zit zooooo lekker! Echt alsof ik op wolkjes loop.
Wat mankeert mij.
Mijn dochter loopt op paarse Crocs. Ik haat die dingen.
En heb deze voor mezelf gehaald
Wat een leuk patroontje! Waar is deze van?
Patagonia! Wel eentje uit 2020 begreep ik.
Houden jouw katten van water?? Als ik deze dingen al in de buurt van mijn katten zou zetten, zouden ze wegstuiven. Wel jammer, want het zou een goede verkoeling voor ze zijn.
Ja hier zouden ze zeggen bedankt ik ga even in de zon liggen roosteren
heb hun koel houden opgegeven hoor, zorg voor genoeg water en extra natvoer maar verder doen ze toch hun eigen zin
Mijn katten leven voor water denk ik soms. Ze hebben nu ook een zwembadje maar die is lek. Ze zijn er altijd heel druk mee bezig. Dat sproei ding heb ik nog niet getest, maar ik denk dat ze dat ook enig vinden. Ze willen ook altijd mee douchen, naar buiten als het regent etc. De oudste is sowieso echt een varken want die is ook dol op modder.
Vinden die van jou koelmatjes ook niet wat? Die van mijn zusje houden ook niet zo van water maar vinden een zwembadje met weinig water, robo fish of balletjes er in wel leuk.
En omdat ze nog niet genoeg geld gekost hebben, hebben ze net hun kattenbak gesloopt
dus deze is ook onderweg.