Show je laatste aankopen #11

Mee douchen?? Dit lijkt me zowel de droom als vreselijk want je hebt zo’n natte kat daarna. Maar wel heel bijzonder dat ze allebei zo gek zijn op water.

Ik heb het idee dat die van mij nog niet veel last hebben van de warmte. De ene zoekt vaak een koel plekje in de schaduw buiten op, de ander ligt met warmte vaak gewoon op de grond. Ik heb wel wat extra schaaltjes water in huis geplaatst in iedere ruimte zodat ze hopelijk vaker gaan drinken.

2 likes

Hahaha dit doen de mijne ook, zodra de douche aanstaat, of soms zodra de badkamerdeur opengaat, staan ze binnen 3 tellen naast me

2 likes

Bril bij firmoo.
Ik wilde vooral een zonnebril erbij. Maar dit lijkt mij erg handig twee voorzetbrillen zitten erbij.
Nu maar €39,00 incl verzenden :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Heb jij iets kunnen vinden over de veiligheid van de zonnebril glazen? Ik was toen voor een zonnebril laatst ook daar aan het kijken maar was dan toch bang dat het niet veilig is ofzo.

4 likes

Oh daar heb ik niet eens over nagedacht. Binnen de eu is dat toch verplicht?

Ja geen idee, firmoo is Chinees toch? Weet niet hoe dat werkt want via Ali express kan je ook slechte dingen kopen

2 likes

Nou, ik ga het meemaken

2 likes

Ze doen altijd alsof het 5 euro kost haha (in filmpjes)

1 like

Vind het wel een superleuke bril, lijkt me echt heel handig met zo’n magnetische zonnebril erbij!

6 likes

Ja voor alle opties betaal je extra natuurlijk. En deze heeft twee zonnebrilopzetten in twee kleuren

@Bertha dank je! Ja lijkt mij ideaal voor in de stad. Ik heb een flinke cilinder en heb de bril voor dichtbij en veraf nodig.
Buiten… zonnebril op, binnen bril weer wisselen… zucht.

4 likes

Huisnummerbordje wat perfect past bij de bloemenzee die we in de voortuin gaan maken :star_struck:

157 likes

Oh wat leuk! Waar heb je deze vandaan?

4 likes

Clarasmosaics op Etsy!

3 likes

Mijn laatste sandalen hadden een flinterdun voetbed en waren echt af. Deze gekocht van Nelson en ze lopen echt als wolkjes. Super blij mee.

8 likes

Heb je een linkje van deze? Kan ze opde site niet vinden…

2 likes

Astu!

4 likes

Danku!

4 likes

Eindelijk na een jaartje of vijf geïnvesteerd in nieuwe sandalen (ik heb echt een hekel aan schoenen kopen). Ze lopen zooo fijn :heart_eyes:
Mijn man noemt ze Jesus Nikes hahaha maar I don’t care. Ik ben eindelijk op een leeftijd dat het me niet meer zo boeit wat andere mensen ervan vinden en steeds vaker draag wat ik zelf wil :partying_face:

23 likes

Dit zijn de meest basic sandalen ever? Hoe kan iemand hier een ‘mening’ over hebben?

8 likes

Special feature. Je kunt hiermee op water lopen

13 likes