Wauw heel mooi!
Dank je! ![]()
Ooh mn droomlamp. Prachtig😍
Dit forum is natuurlijk een uitloper van het EGF, waar
style & fashion
zowat de gemeenschappelijke factor was onder de leden.
Dat zo veel leden van dit forum zich voornamelijk voor functie en niet voor stijl kleden, blijft een reality check.
Ja maar je komt toch niet op een subcategorie van het EGF terecht zonder ooit de Elle Girl te hebben gelezen? Haha zelfs de gemiddelde whateveraar was toch enigszins stijvol
Geen leuke aankoop maar hoop dat het je gaat helpen!![]()
Sowieso! En toch went het nooit
En meelezers op EGF die expres niets over hun outfits posten omdat ze wisten dat dat pesten ging worden ![]()
Haha ja met die ‘belachelijk overdreven outfits’. Vooral toen er alleen nog soort modellenfoto’s kwamen
Geen leuke, maar wel een noodzakelijke aankoop. Sidenote: die dame op de foto draagt wel gigantische nepwimpers zeg.
ik krijg het gelukkig terugbetaald, ben benieuwd of over een maand helemaal herboren ben
@Schaakmat mss helpen die wimpers om de overdruk te regelen!
Even beetje off topic. Maar heb zaterdag mijn winkel aankopen geretourneerd bij de Zara en nu nog steeds mijn geld niet terug? Meer mensen dit gehad? Heb al contact gehad met de klantenservice. Maar die geven aan dat het 10 dagen kan duren? Ik ben gewend dat het meestal binnen 24 uur terug op de rekening staat?
Omg?
Hey rustaaaaaag
Lekkere 24/7 mentaliteit! Ik weet niet beter dan dat winkel retouren een paar dagen duren, behalve als ze het daar direct terugpinnen.
@Banananana @lightbox nee ik hoef het niet direct terug. Maar ben niet gewend dat winkels er zo lang overdoen. Dus was benieuwd of meer mensen dit hadden bij de Zara…
Online of in de winkel? Want retourpinnen duurt normaliter maximaal 24 uur.
Maximaal 14 dagen mag het duren toch, wettelijk? Dus lijkt me dat ze dat aanhouden
Nou dit dus… ik weet niet beter dat het de volgende dag erop staat als je retour pint in de winkel idd.