My Jewellery!
Update: Poopy gearriveerd, kat 1 vindt het chill. Kat 2 vindt het nog spannend.
Beide van de Hunkemoller. Hopend dat deze mooier blijven dan die van HEMA. Die is inmiddels zo uitgelubberd dat die 2 maten groter is.
De Oysho short via Zalando, inmiddels in 4 kleuren, al is deze langer (vind ik fijn) dan de forumhype een paar jaar geleden.
Vakantie aankopen:
Bij Mercadonna wat dingen, iets voor babyhaartjes bij Sephora. En verder een paar oorbellen en 2 armbanden. Had ook nog een jurk maar kan nergens een foto vinden. Snacks had ik al in ander topic geplaatst.
Bronzer in pebble
Blush in tan line
Highlight milk in 02
Ben vooral benieuwd naar de highlight milk, lijkt mij mooi op mijn sleutelbeen als je een mooie top/jurk aan hebt
Vergeet die highlight dan niet te fixeren met een fixing spray (de rode van l’oreal).
Love tan line!
Ben al in 6 steden in Amerika geweest om 'm opnieuw te kopen met 0 succes haha. Alle sephora’s zijn compleet uitverkocht op candy apple na. Sta nu op de online wachtlijst.
Glazing milk en de milk highlighter staan ook op mijn lijstje.
Wow in 6 steden geweest! Ik stond ook op de wachtlijst en binnen 2 weken waren ze er weer, dus hopelijk voor jou ook snel. Duurde ongeveer een week voor het pakket aankwam.
Ik heb een tijd geleden ook de glazing mist gehaald, maar merk daar nou niet echt verschil van om eerlijk te zijn
Een aanbetaling voor een boudoir zwangerschap fotoshoot
Super spannend maar wel heel tof!

Ja zo draag ik hem, heb dezelfde kleur. Op mijn gezicht vind ik het niet zo.

Voor mij en mijn dochtertje. En we beginnen aankomend weekend bij Nemo.
Mooi! 26 september is in Utrecht een keramiekmarkt, misschien vind je dat ook leuk
Ja daar was ik vorig jaar, dat was echt fantastisch! Zoveel mooie dingen gezien. 🩷 Dank voor de tip.
Stoppen ze helemaal? No… heb hun hoeslakens, die zijn zo fijn!
Echt heel jammer. Ga nog wel even back ups kopen. Hopelijk komen die nog in de sale. Nu nog normale prijs.