Show je laatste aankopen #11

Deze dingen kunnen ook verwarmen toch? Dus je hebt geen pan meer nodig is het idee geloof ik

1 like

@PaulieBleeker Deze kan idd verwarmen. Op dagen dat het mij niet lukt om te koken flikker ik hier nu een pureersoep oid in en dan heb ik zonder iets te doen toch een voedzame maaltijd. En deze kan ook jam, saus, appelmoes etc maken maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

9 likes

24 likes

Ik was altijd onhandig aan het doen met tasjes op de fiets. Nu heb ik dit en ik kan niet meer zonder. Het past overal in en er past genoeg in.

17 likes

Handig! Zou je er een laptop in doen? Of is het daar te soepel/slap voor?

3 likes

4 likes

Het is vrij stevig, het moet niet een al te grote of zware laptop zijn maar een kleintje past er wel in denk ik. Het is als een herbruikbare boodschappentas maar dan steviger

2 likes

Draagt hij ook fijn om je schouder als totebag?

3 likes

Die heb ik ook! Echt zo fijn!

5 likes

De hengsels zitten net andersom, aan de korte kant, anders dan bij een totebag. Heb een foto, geen idee of het duidelijk is. De hengsels hebben een fijne breedte!

Edit: haha op de foto is net niks te zien :joy:

6 likes

Welke kleur heb jij?

1 like

Dezelfde als jij, en nog een in 1 kleur, korenbloem

2 likes

Haha dus te kort om lekker om je schouder te hangen?

3 likes

Enig idee welk grit het beste werkt?

Welk grit?

1 like

IMG_2523
Ik vind het een prima lengte voor over de schouder. Maar ik gebruik m wel vaker als rugtas. Als ik naar de supermarkt loop bijv, vind het wel handig dat je t klein kan opvouwen en dan toch een rugtas bij je hebt. Maar als je m alleen over je schouder wil dragen is het niet echt iets wat je nodig hebt natuurlijk.

Materiaal wisselt wel, de korenbloem kleur die ik heb is meer als het synthetisch vlieger materiaal en die terra beige voelt wat minder synthetisch en zachter (ik vind het allebei prima)

2 likes

Hoe gaat het met je training? Of is die al lang klaar?:joy:

5 likes

Wij gebruiken gewoon klontvormend van de jumbo, werkt prima!

5 likes

Nee ik wil het wel kunnen combineren, maar dan moet hij wel draagbaar zijn over de schouder haha. Thnx!

2 likes

Van Albert Heijn, positief verrast door deze lekkere geur. Perzik en een beetje bloemig, prijs is 5,99 dus ik vond het zijn geld zeker waard. Heb hem al de hele week elke dag op.

9 likes