Ja dit is een kersttrui. Op vinted gekocht.
Die is wel heel leuk!
Je bent alvast voorbereid op kerst
Sellpy*-bestelling: 2 jurken van Zara, crop top van Urban Outfitters (heb ik al in zwart) en linnen blouse van H&M (heb ik al in wit haha)
Samen 20 euro ![]()
Vind het altijd zo onvoorstelbaar dat mensen kleding niet ff strijken voor ze het op de foto zetten ![]()
Na jankend voor mijn kast te hebben gestaan, want maar 2 spijkerbroeken en 1 short die nu passen, was het wat karig voor de zomer. Dus mijn eigen advies opgevolgd en broeken die passen gekocht voor mijn postpartum lichaam ipv wachten tot mn buik geen pudding meer is, haha. (en die tops vond ik gewoon leuk, haha)
Weet naturlijk niet hoeveel Vicky ervoor betaald heeft, maar als ik iets voor een paar euro op Vinted zet ga ik echt niet strijken, heb wel leukere dingen met mijn tijd te doen ![]()
En je gooit het toch meteen in de was. Dus waarom zou je?
Vraag: wie hier heeft een robot kattenbak, zoja: welk merk? Werkt het goed?
Ik zag dat poopy (wat een naam) een super schattige roze variant uitbracht, maar ik zie door de vele merken/aanbod de kattenbakkorrels niet meer door de bomen.
Mijn vriendin heeft de poopy nano en is heel tevreden! Ze heeft ‘m al een paar jaar, werkt nog goed.
Doe maar niet, de medewerkers van Sellpy hebben al werk genoeg met het catalogiseren en fotograferen en ik hoop dat ze een leefbaar loon krijgen. Strijken zou de prijs van de items aanzienlijk verhogen en dan haken mensen af.
*Edit: ik ging effe kijken naar mijn vorige post en ik had Vinted getypt, maar ik bedoelde Sellpy
pardon excuseer verschoning
ik ben heel tevreden over de petree cube
Wol! Ipv de bruin heb ik wit.
Voor een babykubus. Extra leuk als een ouder gewoon van kleur houdt. Maakt het haken toch iets leuker.
Ik heb de poopy nano 3, en het is echt geweldig!!
Het was even een uitgave, maar het heeft mijn leven echt zoveel makkelijker gemaakt.
Wij hebben 2 katten en die gingen er direct probleemloos op. Zakje vervangen is in 30 seconden klaar en elke paar dagen even extra vulling toevoegen.
Enige nadeel is dat het wel even een werkje is om hem helemaal uit elkaar te halen als je hem een x goed schoon wil maken van binnen en het dan ook wel een groot lomp ding is.
Wat maakt dot anders dan een normale blender? Veel blenders kunnen warme inhoud aan toch?