Show je laatste aankopen #11

Enig idee welk grit het beste werkt?

Welk grit?

1 like

IMG_2523
Ik vind het een prima lengte voor over de schouder. Maar ik gebruik m wel vaker als rugtas. Als ik naar de supermarkt loop bijv, vind het wel handig dat je t klein kan opvouwen en dan toch een rugtas bij je hebt. Maar als je m alleen over je schouder wil dragen is het niet echt iets wat je nodig hebt natuurlijk.

Materiaal wisselt wel, de korenbloem kleur die ik heb is meer als het synthetisch vlieger materiaal en die terra beige voelt wat minder synthetisch en zachter (ik vind het allebei prima)

2 likes

Hoe gaat het met je training? Of is die al lang klaar?:joy:

5 likes

Wij gebruiken gewoon klontvormend van de jumbo, werkt prima!

5 likes

Nee ik wil het wel kunnen combineren, maar dan moet hij wel draagbaar zijn over de schouder haha. Thnx!

2 likes

Van Albert Heijn, positief verrast door deze lekkere geur. Perzik en een beetje bloemig, prijs is 5,99 dus ik vond het zijn geld zeker waard. Heb hem al de hele week elke dag op.

9 likes

Ja gaat goed! De eerste testdag in mei heb ik niet gedaan, omdat ik toen vanwege een blessure niet kon rennen. Train nu weer 3x per week en ga gestaag vooruit. Nieuwe testdag is in oktober.
In de tussentijd mag ik nog steeds aanschuiven tijdens de oefenavonden en alle andere activiteiten. Erg tof!

5 likes

Shaping badpak met nog een beetje sjeu :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zit ook nog eens lekker. Nog niet in gezwommen :rofl:
Van Wehkamp.

28 likes

Ticketssss

Ken ik mn andere enkel breken :call_me_hand:

8 likes

Wat een uitkomst! Gaat direct op mijn cadeaulijstje

4 likes

Heb ik wat te doen in mijn vakantie

9 likes

Aankoop van een paar weken geleden maar kon het niet eerder posten omdat ze hier ook zit :joy:. Cadeautje/vraag voor een vriendin.

60 likes

Wat origineel!

3 likes

Broeken G-star, jas Acne

9 likes

Doel: t-shirts, zomeritems en maxi jurk
Gekocht: deze top :smiling_face_with_tear: wel verliefd op!

10 likes

Nieuwe kunst. Was echt op slag verliefd. Komt aan de muur in de slaapkamer.

42 likes

Heel tof!!

1 like

Heel leuk! Waar is die van?

2 likes

Het is vintage maar de maker is Lisa Larson. Etsy is echt mijn nieuwe goudmijn voor vintage geworden!

4 likes