Voor mij en mijn dochtertje. En we beginnen aankomend weekend bij Nemo.

Voor mij en mijn dochtertje. En we beginnen aankomend weekend bij Nemo.
Mooi! 26 september is in Utrecht een keramiekmarkt, misschien vind je dat ook leuk
Ja daar was ik vorig jaar, dat was echt fantastisch! Zoveel mooie dingen gezien. 🩷 Dank voor de tip.
Stoppen ze helemaal? No… heb hun hoeslakens, die zijn zo fijn!
Echt heel jammer. Ga nog wel even back ups kopen. Hopelijk komen die nog in de sale. Nu nog normale prijs.
Nice!!
Waar is dat in de Sale?? Ik zie alleen zomer meuk nog in de sale overal.
Bij de online winkels zelf!
Die laarzennnnn!
sowieso alles heel mooi!
Heb ze al een hele tijd op het oog. De kwaliteit van dit merk is echt top. En nu met 50% ![]()
yaaay nog een clikkie! Ik heb deze vinyl ook besteld! Zat even te twijfelen om het boek te doen met de platen maar vond het net iets te duur. Heb je ook kaartjes voor de stream?
Mime order is heel tof, wel even wennen kwa haar schrijfstijl!
Doe geen moeite voor de glazing milk. Ik vind het echt zonde van m’n geld. Merk 0.0 verschil
Ik heb het boek ook niet. Denk dat ik daar een keer doorheen blader en dan eigenlijk niet meer. Daar vind ik het boek te duur voor. En wij hebben ook tickets voor de stream, ga gezellig met mijn zusje kijken. Zijn ook samen naar hun laatste drie concerten in Nederland geweest.
Ik ben heel benieuwd! Ben groot fan van de Roots of Chaos serie van haar en heb van The Bone Season de eerste delen gelezen (The Pale Dreamer en gewoon deel 1).