Show je laatste aankopen #11

image

Voor mij en mijn dochtertje. En we beginnen aankomend weekend bij Nemo.

52 likes

Snurk houdt ermee op en ik vind deze stijl pyjama lekker wanneer het 30+ graden is

9 likes

Ik ben gek op uniek handgemaakt keramiek en kocht dit bij de Keramiek Boetiek in Amersfoort. :smiling_face_with_three_hearts:

71 likes

Mooi! 26 september is in Utrecht een keramiekmarkt, misschien vind je dat ook leuk

10 likes

Ja daar was ik vorig jaar, dat was echt fantastisch! Zoveel mooie dingen gezien. 🩷 Dank voor de tip.

4 likes

Stoppen ze helemaal? No… heb hun hoeslakens, die zijn zo fijn!

Ja, eind 2026 houden ze ermee op:

2 likes

Echt heel jammer. Ga nog wel even back ups kopen. Hopelijk komen die nog in de sale. Nu nog normale prijs.

1 like

Alvast voor het najaar, nu met 50% korting via Mango

11 likes

Sale aankopen voor m’n favo kledingseizoen. Kleding Filippa k, schoenen Nubikk.

27 likes

20260725_212038-removebg-preview

Een overhemd met een doornhaai erop en een linnen broek.

6 likes

Nice!!

Waar is dat in de Sale?? Ik zie alleen zomer meuk nog in de sale overal.

6 likes

11 likes

Bij de online winkels zelf!

2 likes

Die laarzennnnn! :heart_eyes: sowieso alles heel mooi!

1 like

Heb ze al een hele tijd op het oog. De kwaliteit van dit merk is echt top. En nu met 50% :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

En via Vinted:
image

7 likes

yaaay nog een clikkie! Ik heb deze vinyl ook besteld! Zat even te twijfelen om het boek te doen met de platen maar vond het net iets te duur. Heb je ook kaartjes voor de stream?

Mime order is heel tof, wel even wennen kwa haar schrijfstijl!

1 like

Doe geen moeite voor de glazing milk. Ik vind het echt zonde van m’n geld. Merk 0.0 verschil

1 like

Ik heb het boek ook niet. Denk dat ik daar een keer doorheen blader en dan eigenlijk niet meer. Daar vind ik het boek te duur voor. En wij hebben ook tickets voor de stream, ga gezellig met mijn zusje kijken. Zijn ook samen naar hun laatste drie concerten in Nederland geweest.

Ik ben heel benieuwd! Ben groot fan van de Roots of Chaos serie van haar en heb van The Bone Season de eerste delen gelezen (The Pale Dreamer en gewoon deel 1).

5 likes