Show je laatste aankopen #11

Een backup van mijn lievelingsblouse van Ganni via Vinted.

En deze nog met een mooie verjaardagskortingscode.

21 likes

Beide Sézane

15 likes

Een paar maanden geleden kocht ik een zwemjurkje van Snagtights en inmiddels heb ik die meermaals gebruikt. Het zwemjurkje bevalt heel goed en ik heb er zulke leuke reacties op gehad.
Hij zit fijn, sluit goed aan maar is toch comfortabel, en de extra stof belemmert absoluut niet tijdens het zwemmen. Het enige wat soms een beetje gek is dat als je in een bubbelbad zit, de stof van het jurkje opbolt. :sweat_smile: Maar meestal ben ik in beweging en dan valt hij heel mooi. Ik voel me meer gekleed en meer op mijn gemak in het zwembad.

Het zwemjurkje bevalt zo goed dat ik een tweede exemplaar heb gekocht toen die in de sale was; nu eentje met stipjes in donkerblauw.

Het wordt trouwens geleverd in een leuk afsluitbaar zakje van dezelfde stof als het badpak / zwemjurkje, en daarin kan je hem meenemen in je zwemtas, en het is handig bij het wassen. Vanwege de gespen wil ik het zwemjurkje alleen in een waszakje in de wasmachine doen, en dat kan mooi in het bijgeleverde zakje.

Andere zwemkleding uit deze lijn is ook nog in de sale en alleen vandaag is er gratis verzending bij Snags!

49 likes

Tweedehands :slight_smile:

34 likes

images

22 likes

Jurk voor een bruiloft (hoop ik) met oorbellen voor bij de jurk en een short.

19 likes

10 likes

Zo duur :sweat_smile:

13 likes

Waar zijn de oorbellen van? ◡̈

2 likes

Alles is van NA-KD!

6 likes

Coach tas, hoop dat ‘ie snel binnen is! Was echt direct verliefd :sob: Is van de nieuwe collectie, de Brooklyn 28

43 likes

Die pompoen is supercute

9 likes

Dat is een perzik :sob:

34 likes

Nu alleen nog iemand vinden die kan helpen met het indraaien

19 likes

13 likes

Ik ben obsessed met de kleur. :heart_eyes:

71 likes

Ik vond de kleurtjes vrolijk. Van FoekjeFleur. Dit is een badmat!

60 likes

Ik durf nu niet meer te zeggen wat een leuk kleed want dan is het een handdoek

Of andersom :sweat_smile:

1 like

Oh, sorry had ik erbij moeten zetten; het is een badmat! Er zijn ook bijpassende washandjes, handdoeken en theedoeken. :3

3 likes

Oh kijk aan, bijna goed :smiley:
Leuke kleuren!

1 like