Show je laatste aankopen #11

Haha same holy shit wat een bedragen. Wel erg mooi

7 likes

Ik denk waar hebben jullie t nou over maar deze set kost meer dan 400 euro? No shame @50193905 want voor een kind maken vind ik dat je een beloning verdient van nog veel meer, maar ik vind dit wel echt een achterlijk bedrag voor een linnen pakje :joy:

28 likes

Nike Air Pegasus 2005 Comme des Garçons
Want je kunt nooit genoeg paar zwarte sneakers hebben :sweat_smile:

14 likes

&Other Stories
Ik wacht al weken tot ze in de sale komen, maar ik ben te ongeduldig geworden.

22 likes

Deze lamp! Het was hoognodig. Mijn man stelde voor om de lampen aan te doen, terwijl die al aan waren hahaha. Tijd voor een extra lamp.

8 likes

Het is wel lokaal in Ierland gemaakt en van een speciale kwaliteit linnen. Het lijkt me wel een mooi merk/bedrijf.

10 likes

Echt prachtig niet normaal!!
Ik snap alleen niet waarom merken soms zo fucken met de kleuren op product foto’s

11 likes

Al was dat niet zo, jouw geld en jouw beslissing. :raised_hands:t5:

46 likes

Telefoonkoort :star_struck:

6 likes

Helemaal in mijn nopjes met het verjaardagscadeau dat ik voor mijn zusje heb gekocht:

Een shirt met onze hond erop :skull: :skull: :skull: :heartbeat: :heartbeat: :heartbeat: is vandaag binnengekomen maar hij is te gekreukeld om hem netjes op de foto te krijgen haha, gelukkig precies hetzelfde als op de preview!

77 likes

Heel benieuwd naar deze! Kleur is Dark Coconut

13 likes

Omg zo leuk! Waar gekocht? Onze honden hebben dezelfde naam :heart_eyes:

1 like

Een jurk gekocht van Réalisation en het valt zo mooi! Voel me helemaal :fire: haha

39 likes

Via NerdyOutfit ( :tired_face: :nauseated_face:) op Etsy! Heeel veel verkopers hebben zo’n soort design als je zoekt op “custom band shirt”, ofzo. Ik heb geprobeerd uit te vogelen wat het origineel was, maar dat is me niet gelukt. Dit was de enige die ik snel binnen Europa kon vinden met goede reviews, ben er erg tevreden over! Had echt binnen een halfuur een preview, en het shirt in minder dan een week binnen.

Goede naam haha :heartbeat:

9 likes

29 likes

save

7 likes

Alles in de sale van Acne Studios. Het witte t-shirt was zelfs met 80% korting.

15 likes

Hele mooie jurk!!

4 likes

Zo leuk, dit wil ik ook voor mijn man zn verjaardag bestellen!! Hoe valt de maat? Hij wisselt best wel tussen M en L namelijk!

Volgens mij erg groot! Ik heb een L gekocht omdat mijn zusje altijd oversized bandshirts draagt, maar dit is wel echt een oversized mannen-L, haha. Als ik me niet vergis staat er een maattabel op de pagina zelf, mocht je er niet uitkomen wil ik ook even meten!

5 likes