Haha same holy shit wat een bedragen. Wel erg mooi
Ik denk waar hebben jullie t nou over maar deze set kost meer dan 400 euro? No shame @50193905 want voor een kind maken vind ik dat je een beloning verdient van nog veel meer, maar ik vind dit wel echt een achterlijk bedrag voor een linnen pakje
Deze lamp! Het was hoognodig. Mijn man stelde voor om de lampen aan te doen, terwijl die al aan waren hahaha. Tijd voor een extra lamp.
Het is wel lokaal in Ierland gemaakt en van een speciale kwaliteit linnen. Het lijkt me wel een mooi merk/bedrijf.
Echt prachtig niet normaal!!
Ik snap alleen niet waarom merken soms zo fucken met de kleuren op product foto’s
Al was dat niet zo, jouw geld en jouw beslissing.
Helemaal in mijn nopjes met het verjaardagscadeau dat ik voor mijn zusje heb gekocht:
Een shirt met onze hond erop
is vandaag binnengekomen maar hij is te gekreukeld om hem netjes op de foto te krijgen haha, gelukkig precies hetzelfde als op de preview!
Omg zo leuk! Waar gekocht? Onze honden hebben dezelfde naam
Via NerdyOutfit (
) op Etsy! Heeel veel verkopers hebben zo’n soort design als je zoekt op “custom band shirt”, ofzo. Ik heb geprobeerd uit te vogelen wat het origineel was, maar dat is me niet gelukt. Dit was de enige die ik snel binnen Europa kon vinden met goede reviews, ben er erg tevreden over! Had echt binnen een halfuur een preview, en het shirt in minder dan een week binnen.
Goede naam haha
Hele mooie jurk!!
Zo leuk, dit wil ik ook voor mijn man zn verjaardag bestellen!! Hoe valt de maat? Hij wisselt best wel tussen M en L namelijk!
Volgens mij erg groot! Ik heb een L gekocht omdat mijn zusje altijd oversized bandshirts draagt, maar dit is wel echt een oversized mannen-L, haha. Als ik me niet vergis staat er een maattabel op de pagina zelf, mocht je er niet uitkomen wil ik ook even meten!