Show je laatste aankopen #11

IMG_4852

Ik heb een proefje van deze. Hij blijft zo lang hangen bij mij, ik droeg hem gister en ik ruik hem nu nog :heart_eyes: Dus na een paar keer dragen en verliefd zijn op de geur een flesje gekocht.

40 likes

Oh dan moet ik die ook eens proberen. Ik heb Mojave Ghost en ben daar best teleurgesteld in. Even ruik je hem, maar dat is misschien een klein half uurtje. Voor die prijs verwacht ik meer…

3 likes

Prada

Gucci

Sandro
Verjaardagscadeautjes from me to me :partying_face:

34 likes

Oh wat zonde! Byredo-geuren die ik tot nu toe heb blijven altijd goed hangen bij mij zoals Blanche en Vanille antique

3 likes

Prachtige dingen!!

4 likes

Ik heb Eleventh Hour, zo mega mega mega lekker. Gebruik hem alleen als ik echt bewust een geurtje op wil doenn. Moet echt niet naar Skins gaan want dan wil ik er nog 1 bij haha.

2 likes

Oh er zit ook tonka-boon in zie ik, een van m’n lievelings. Keertje ruiken, ben benieuwd!

4 likes

Seasalt Cornwall

25 likes

De eerste ticket voor mijn wereldreis! :partying_face:

119 likes

Dat ziet er mooi uit! Waar is dat als ik vragen mag?

2 likes

Singapore

6 likes

Omg het patroon viel veeeeel kleiner uit. Dus maar ff 3 nieuwe bollen besteld

10 likes

Midi rok met zakken (ja, is belangrijk).

Sportbroek

Het was de bedoeling dat ik 1 paar zou houden maar mijn vriend vond ze allebei leuk. Tja, dan maar houden hè :grimacing:

Wel echt beschamend veel voor mijn doen. Maar nu ben ik ook wel klaar met zomerkleding en schoenen.

32 likes

Ik zie nu voor me hoe de persoon op jouw profielfoto deze kleding aan heeft :smiling_face_with_tear:

9 likes

Het laatste is een souveniertje uit Riga

8 likes

Twee nieuwe rokken:

21 likes

Geïnspireerd door @tuula deze jurk gevinted

En

Vitamine b3, wat weer helpt bij je NAD niveau verhogen wat een bizarre anti ager schijnt te zijn dus dat wil ik natuurlijk proberen. En NAD injecties vind ik te duur.

20 likes

Mooie rok! Waar is hij van?

2 likes

Nu ruik ik naar een tropische fruitsalade.

17 likes

Very late to the party, maar ga over 6 weken naar Rome en vond dit wel een handige tas daarvoor omdat er volgens jullie heel veel in past :sparkles:

34 likes