Ik heb een proefje van deze. Hij blijft zo lang hangen bij mij, ik droeg hem gister en ik ruik hem nu nog Dus na een paar keer dragen en verliefd zijn op de geur een flesje gekocht.
Oh dan moet ik die ook eens proberen. Ik heb Mojave Ghost en ben daar best teleurgesteld in. Even ruik je hem, maar dat is misschien een klein half uurtje. Voor die prijs verwacht ik meer…
Oh wat zonde! Byredo-geuren die ik tot nu toe heb blijven altijd goed hangen bij mij zoals Blanche en Vanille antique
Prachtige dingen!!
Ik heb Eleventh Hour, zo mega mega mega lekker. Gebruik hem alleen als ik echt bewust een geurtje op wil doenn. Moet echt niet naar Skins gaan want dan wil ik er nog 1 bij haha.
Oh er zit ook tonka-boon in zie ik, een van m’n lievelings. Keertje ruiken, ben benieuwd!
Dat ziet er mooi uit! Waar is dat als ik vragen mag?
Singapore
Midi rok met zakken (ja, is belangrijk).
Sportbroek
Het was de bedoeling dat ik 1 paar zou houden maar mijn vriend vond ze allebei leuk. Tja, dan maar houden hè
Wel echt beschamend veel voor mijn doen. Maar nu ben ik ook wel klaar met zomerkleding en schoenen.
Ik zie nu voor me hoe de persoon op jouw profielfoto deze kleding aan heeft
Geïnspireerd door @tuula deze jurk gevinted
En
Vitamine b3, wat weer helpt bij je NAD niveau verhogen wat een bizarre anti ager schijnt te zijn dus dat wil ik natuurlijk proberen. En NAD injecties vind ik te duur.
Mooie rok! Waar is hij van?