Een jurk gekocht van Réalisation en het valt zo mooi! Voel me helemaal haha
Via NerdyOutfit (
) op Etsy! Heeel veel verkopers hebben zo’n soort design als je zoekt op “custom band shirt”, ofzo. Ik heb geprobeerd uit te vogelen wat het origineel was, maar dat is me niet gelukt. Dit was de enige die ik snel binnen Europa kon vinden met goede reviews, ben er erg tevreden over! Had echt binnen een halfuur een preview, en het shirt in minder dan een week binnen.
Goede naam haha
Hele mooie jurk!!
Zo leuk, dit wil ik ook voor mijn man zn verjaardag bestellen!! Hoe valt de maat? Hij wisselt best wel tussen M en L namelijk!
Volgens mij erg groot! Ik heb een L gekocht omdat mijn zusje altijd oversized bandshirts draagt, maar dit is wel echt een oversized mannen-L, haha. Als ik me niet vergis staat er een maattabel op de pagina zelf, mocht je er niet uitkomen wil ik ook even meten!
Ik voel me echt een dom schaap maar kan zowel in de etsy app als op de site geen maat tabel vinden, waar staat het?
Hier had je het gekocht toch?
ohhhhh tussen de foto’s hahahaa ik maar zoeken in de tekst
Lekker veel kaas gekocht tijdens vakantie in Italië. Voor de helft goedkoper dan in NL. Zit nu wel de hele dag in een stinkauto

Och zo lekker
Ohhh prachtig!
Mooi! Waar heb je deze besteld?
Come to het oma topic, where we have knits and crochet projects. And cookies met thee