Ik voel me echt een dom schaap maar kan zowel in de etsy app als op de site geen maat tabel vinden, waar staat het?
Hier had je het gekocht toch?
ohhhhh tussen de foto’s hahahaa ik maar zoeken in de tekst
Lekker veel kaas gekocht tijdens vakantie in Italië. Voor de helft goedkoper dan in NL. Zit nu wel de hele dag in een stinkauto

Och zo lekker
Ohhh prachtig!
Mooi! Waar heb je deze besteld?
Come to het oma topic, where we have knits and crochet projects. And cookies met thee
Ik heb een proefje van deze. Hij blijft zo lang hangen bij mij, ik droeg hem gister en ik ruik hem nu nog Dus na een paar keer dragen en verliefd zijn op de geur een flesje gekocht.
Oh dan moet ik die ook eens proberen. Ik heb Mojave Ghost en ben daar best teleurgesteld in. Even ruik je hem, maar dat is misschien een klein half uurtje. Voor die prijs verwacht ik meer…
Oh wat zonde! Byredo-geuren die ik tot nu toe heb blijven altijd goed hangen bij mij zoals Blanche en Vanille antique
Prachtige dingen!!
Ik heb Eleventh Hour, zo mega mega mega lekker. Gebruik hem alleen als ik echt bewust een geurtje op wil doenn. Moet echt niet naar Skins gaan want dan wil ik er nog 1 bij haha.
Oh er zit ook tonka-boon in zie ik, een van m’n lievelings. Keertje ruiken, ben benieuwd!