Show je laatste aankopen #11

Ik voel me echt een dom schaap maar kan zowel in de etsy app als op de site geen maat tabel vinden, waar staat het?
Hier had je het gekocht toch?

1 like

4 likes

ohhhhh tussen de foto’s hahahaa ik maar zoeken in de tekst

4 likes

Lekker veel kaas gekocht tijdens vakantie in Italië. Voor de helft goedkoper dan in NL. Zit nu wel de hele dag in een stinkauto :sweat_smile:

49 likes

Binder

25 likes

Van Panache, bh heet Alexis.

15 likes

Och zo lekker

6 likes

Wol en het patroon voor mn volgende projectje

47 likes

Ohhh prachtig!

9 likes

IMG_0140

De laatste twee mini’s krijg ik gratis bij m’n bestelling.

11 likes

Mooi! Waar heb je deze besteld?

Come to het oma topic, where we have knits and crochet projects. And cookies met thee :joy:

10 likes

IMG_4852

Ik heb een proefje van deze. Hij blijft zo lang hangen bij mij, ik droeg hem gister en ik ruik hem nu nog :heart_eyes: Dus na een paar keer dragen en verliefd zijn op de geur een flesje gekocht.

40 likes

Oh dan moet ik die ook eens proberen. Ik heb Mojave Ghost en ben daar best teleurgesteld in. Even ruik je hem, maar dat is misschien een klein half uurtje. Voor die prijs verwacht ik meer…

3 likes

Prada

Gucci

Sandro
Verjaardagscadeautjes from me to me :partying_face:

34 likes

Oh wat zonde! Byredo-geuren die ik tot nu toe heb blijven altijd goed hangen bij mij zoals Blanche en Vanille antique

3 likes

Prachtige dingen!!

4 likes

Ik heb Eleventh Hour, zo mega mega mega lekker. Gebruik hem alleen als ik echt bewust een geurtje op wil doenn. Moet echt niet naar Skins gaan want dan wil ik er nog 1 bij haha.

2 likes

Oh er zit ook tonka-boon in zie ik, een van m’n lievelings. Keertje ruiken, ben benieuwd!

4 likes

Seasalt Cornwall

25 likes