Ik heb ‘m ook gekocht
Haha ja, komt door de zon!
De donkergrijze is uitverkocht, maar ze hebben nu ook bruin, lichtgrijs en zwart met 50% korting.
https://www.debijenkorf.nl/acne-studios-sjaal-van-wol-200-x-45-cm-9062090008-906209000815090
De zwarte zojuist besteld 🥹🖤
Ja en straks komen de eerste posts met “oh hij is wel smaller dan ik dacht” en wordt alles weer geretourneerd
Pff ja ik vind het soms echt gênant om te zien hoe makkelijk mensen zich laten beïnvloeden op dit forum
Eens hoor! Tegelijkertijd is dit wel een erg kwalitatief ‘basic’ kledingstuk dat jaren meegaat en wellicht al heel lang op wishlists staan, maar deze vaak te duur is om zomaar aan te schaffen. Ik word hier ook bijna door beïnvloed, omdat ik hem echt al jaaaaren heel mooi en een goede tijdloze basic vind maar de prijs echt niet kan goedpraten.
Kortom liever beïnvloeding voor een zeer kwalitatief tijdloos item dat eigenlijk altijd goed te combineren valt dan het zoveelste ‘nieuwste en hipste’ kledingstuk ooit. Tegelijk ook jammer dat we zo overconsumeren. Als mijn sjaals ‘op’ zijn gedragen, wil ik deze ook wel overwegen of zo’n alpaca sjaal.
Ja ik snap het als dit al tijden op je wishlist staat, maar ik denk dat dit voor veel mensen net zo goed iets is dat ze een paar keer dragen en dan wegdoen, hoor. Als je zo makkelijk mee gaat met zo’n hype vraag ik me af in hoeverre dat kwalitatief goede/duurzaamheid nou echt een grote rol speelt
Ja dat is zeker waar, voelt ook wel impulsief alsnog. Dan maar hopen dat mensen er lang blij mee zijn. En vinted klinkt ook als een goede optie!
Mooie wollen sjaals hoeven echt niet van Acne te zijn. Dat koop je gewoon echt voor het zichtbare merklabel, dat valt gewoon niet te ontkennen.
Al weken aan het twijfelen en honderd opties bekeken maar uiteindelijk net dit hardloopvest besteld. Voelt een beetje overdreven omdat m’n verste afstand tot nu toe 11km is maar ik ga de komende tijd opbouwen naar 15 en wil daarna eigenlijk voor een (halve) marathon gaan. En water en eten mee is dan toch wel fijn, en dit lijkt mij een prettige manier om dat mee te zeulen.
En heb mezelf ook verteld dat ik dan rennend naar krachttraining kan omdat er een handdoekje achterin past. En misschien is het met hikes ook wel fijn!
Haha deze aankoop herinnert me aan van de week op het strand. Was heel druk en warm en een man had zoiets aan zonder iets er onder. M’n man fluisterde half in schok ‘er loopt een man in een sm jas’ ik lach nog steeds. M’n man dacht door het mesh dat het een sm outfit was.
ga je hier altijd een shirt onder dragen of ook weleens een singlet/alleen bh? ik krijg van mijn salomon adv skin namelijk schuurplekken bij mijn nek (van mijn goedkope van decathlon helemaal niet) en ik ben benieuwd of dat met de active skin misschien anders is!
Sowieso niet alleen bh want daar ben ik te onzeker voor haha. Maar ik heb wel één hardloopsinglet, kan laten weten hoe het is als ik die draag als je wil?
ja graag, ben benieuwd!
De laatste keer dat ik naar zo’n acne sjaal keek was het nog 120 euro wat een prijs zeg nu
En dat voor de meest basic sjaal ever (vind ik)
Oh wat een chille tip, ik zocht nog goede merinowollen sokken en die hebben ze daar ook Kende dit merk nog niet
Ik heb de Acne sjaal binnen, en wat is hij ontzettend zacht he. Heel erg blij mee!