Show je laatste aankopen #11

ga je hier altijd een shirt onder dragen of ook weleens een singlet/alleen bh? ik krijg van mijn salomon adv skin namelijk schuurplekken bij mijn nek (van mijn goedkope van decathlon helemaal niet) en ik ben benieuwd of dat met de active skin misschien anders is!

1 like

Sowieso niet alleen bh want daar ben ik te onzeker voor haha. Maar ik heb wel één hardloopsinglet, kan laten weten hoe het is als ik die draag als je wil?

1 like

ja graag, ben benieuwd!

1 like

De laatste keer dat ik naar zo’n acne sjaal keek was het nog 120 euro :joy: wat een prijs zeg nu

4 likes

En dat voor de meest basic sjaal ever (vind ik)

13 likes

Oh wat een chille tip, ik zocht nog goede merinowollen sokken en die hebben ze daar ook :ok_hand:t2: Kende dit merk nog niet

2 likes

Ik heb de Acne sjaal binnen, en wat is hij ontzettend zacht he. Heel erg blij mee!

16 likes

Die sokken zijn echt bagger kwali, lubberen super snel

3 likes

Met hikes is zo’n hardloopvest zeker ook ideaal! Voor mij vooral in combinatie met een waterzak achterin, maar ik drink dan ook veel tijdens het wandelen. Geen idee of dat bij deze ook zou kunnen, maar een rugzak die niet echt als een rugzak aanvoelt is altijd chill.

6 likes

Oh dit vind ik echt niet @EleanorRigby ik vind dit hele fijne sokken

3 likes

EINDELIJK!!! Nijntje poffertjespan van de hema. Nog nooit in mn leven poffertjes gemaakt maar in mijn hoofd gaat dit een ding worden nu :pray:t3:

116 likes

Dankjewel dat geeft al goede hoop in ieder geval

4 likes

Of de andere kant op: na 5 minuten constateren dat “de kwaliteit heel goed is” want zo lekker zacht, en bij de eerstvolgende kortingsactie nog twee kleuren bijkopen. :rolleyes:

6 likes

Ik dacht eerst dat dit een zwarte douchekop was, van de onderkant gefotografeerd.

8 likes

Ja dat vind ik ook! Probeer het zelf ook te doen, al doet het soms een beetje pijn :hot_face: maar het is wel leuk om te vinden als koper.

4 likes

Cadeau voor een vriendin en voor mezelf!

27 likes

Een te dure fruitschaal maar ik en mijn vriend vonden deze mooi.

24 likes

De Coach Brooklyn 28 in de kleur Maple.
Twinning met @Honey

50 likes

Stoooooop ik heb vannacht zelfs gedroomd over deze tas. Helaas niet eens een grap. :sob:

9 likes

Nou ik gebruik hem net 1 uur dus kan nog niet echt aanraden of je het moet doen qua kwaliteit enzo, maar hij is iig mooi en hij zit ook wel lekker op mijn schouder.

3 likes