Die sokken zijn echt bagger kwali, lubberen super snel
Met hikes is zo’n hardloopvest zeker ook ideaal! Voor mij vooral in combinatie met een waterzak achterin, maar ik drink dan ook veel tijdens het wandelen. Geen idee of dat bij deze ook zou kunnen, maar een rugzak die niet echt als een rugzak aanvoelt is altijd chill.
EINDELIJK!!! Nijntje poffertjespan van de hema. Nog nooit in mn leven poffertjes gemaakt maar in mijn hoofd gaat dit een ding worden nu
Dankjewel dat geeft al goede hoop in ieder geval
Of de andere kant op: na 5 minuten constateren dat “de kwaliteit heel goed is” want zo lekker zacht, en bij de eerstvolgende kortingsactie nog twee kleuren bijkopen.
Ik dacht eerst dat dit een zwarte douchekop was, van de onderkant gefotografeerd.
Ja dat vind ik ook! Probeer het zelf ook te doen, al doet het soms een beetje pijn maar het is wel leuk om te vinden als koper.
Stoooooop ik heb vannacht zelfs gedroomd over deze tas. Helaas niet eens een grap.
Nou ik gebruik hem net 1 uur dus kan nog niet echt aanraden of je het moet doen qua kwaliteit enzo, maar hij is iig mooi en hij zit ook wel lekker op mijn schouder.
EHBO tas in stijl ben weer in een IG lokkertje getrapt. Maar tasje is wel echt heel leuk (en handig).
Hopelijk nooit nodig
Tasje is van Remade Industry, gemaakt van oude ambulance uniformen, en een deel van de opbrengst gaat naar Stichting Ambulancewens.
Na meerdere ventilators die kraakten, piepten, bromden etc, nu deze van Philips geprobeerd en vooral de grote bevalt erg goed, daar 2 van gekocht. Heel stil en veel wind.
Wat fijn!!! Ik heb dat ding al 5 jaar (ook gekocht toen ik een huis alleen kreeg haha) en ik kan echt nooit meer zonder. Goede investering!!
Ik ook benieuwd!! Kan echt twee kanten op haha
Ohhh deze heb ik ook gezien. Ben ook benieuwd naar de kleur in daglicht! Wil je een foto plaatsen als je m hebt?