Omdat emancipatie leuk is.
Ik vond deze zo leuk dat ik hem ook besteld heb, bij Zalando (toen een betere prijs dan nu). Ben er heel blij mee, dank voor de tip.
Hey wat leuk! Ik had hem al een tijd op mijn verlanglijstje staan, maar vond hem nog telkens te duur, tot hij dubbel was afgeprijsd.
Ik voel me zo leuk in die jurk
Dit gaat geen ding worden want je moet dus al die konijntjes 1 voor 1 gaan omdraaien en weer precies daar in stoppen. En ze netjes vullen is ook echt precisie werk
Ik kreeg vandaag een persoonlijke kortingscode, kwam goed uit want mijn concealer was op. Maar moest €4,01 meer uitgeven om de korting te kunnen toepassen, en toen ontdekte ik dat het parfum eindelijk weer te koop was. Dus nu heb ik alsnog veel meer geld uitgegeven dan ik wilde. This is how they get you. Wel leuke extra’s hehe.
'Dat boek zoet er interessant uit!
Moet het nog lezen.
Vond Cleopatra & Frankenstein (1e boek) wel de moeite waard
Londen aankopen! Maar omg wat is glossier toch een helse winkel, en toen ik bezig was met bestellen kwam ik er achter dat ze inmiddels ook bezorgen in NL.
Hoezo? Hahaha
Allereerst is het er echt teeering druk, vooral een hoop tieners. De winkel zelf is een soort grote showroom met tafels waar testers vd producten opliggen. Maar elke tafel heeft een ander assortiment dus als je zeker wil zijn dat je alle producten hebt gezien moet je zowat de hele winkel door. Je moet zelf onthouden/opschrijven wat je wil en dan een medewerker zoeken om het te bestellen via haar ipad. Vervolgens wacht je in een sauna waar dan via zo’n debiel ding je product wordt geleverd.
Ja dat wachten in dat zaaltje was irritant.
Wat verwacht je dan van zo’n cult-achtig merk?
Ik wil weten wie deze winkelformule heeft bedacht en waarom. Het klinkt alsof je naar een soort take away restaurant bent gegaan maar dan voor make-up
Happy Meal voor volwassen vrouwen
De kijkshop voor tiktokmeisjes.