Show je laatste aankopen #11

Ja maar dan schrijf je er heen te gaan en niet alleen heen te gaan. Ik dacht eigenlijk dat daar de taalergenis ook om ging.

6 likes

Klopt

1 like

Na 10 jaar was het tijd voor een nieuwe controller. :3

52 likes

Oh, wat een beauty :heart_eyes:

4 likes

Heel gaaf, matcht ook uitstekend met je avatar :ok_hand:

9 likes

Ik las niet en dacht: fancy seksspeeltje hoor.

9 likes

Die dingen kunnen ook trillen, toch? :joy:

1 like

Ja, dat dacht ik ook, maar toen ik ‘heengaan’ googelde, leek het alsof dat ook in de betekenis van ‘ergens naartoe gaan’ gebruikt mag worden (terwijl ik dus dacht van niet en dat alleen kan als ‘erheen gaan’). Maar misschien heb ik het niet goed gelezen.

5 likes

Winterjas

5 likes

Ik heb dezelfde jurk vorige week binnen gekregen en werd zo vrolijk toen ik erachter kwam dat er zakken in zitten :smile:

3 likes

Rok

16 likes

Geweldig!!!

5 likes

De tas 🫶🏽

38 likes

Niet op jou gericht in het specifiek, maar ik zie dit zo vaak. Waarom zijn zakken in een jurk leuk? Doe je er echt wat in? Dat trekt dan toch? Ik naai ze altijd dicht en knip ze eruit, omdat ik het vaak niet mooi vind vallen. Of mis ik nu iets in mijn leven?

8 likes

Nice!!

4 likes

Zodat je lekker met je handen in je zakken kan staan haha

52 likes

Wapperen met je jurk of rok :laughing:

8 likes

Waar moet je je handen anders laten als je staat? Leuk voor jou dat jij niet motorisch ongemakkelijk bent!

12 likes

@Pheline de redenen die ik heb zijn hierboven genoemd :smile:

1 like

Oh dat ben ik zeker wel hahaha. Maar dat doe ik dus niet, kennelijk. Ik heb ook eigenlijk nooit iets in mn broekzakken. Misschien dat het daar dan wel aan ligt. Ik heb eigenlijk altijd een tas(je) mee. Weer wat geleerd!

1 like