Show je laatste aankopen #11

Dat kan niet altijd.

6 likes

M’n zoveelste draadloze oordopjes. Ideaal en verschrikkelijk tegelijkertijd. Deze waren 15 euro, in-ear, noise canceling en kregen goede reviews🤞🏻

5 likes

Sport bh met een normale sluiting

Basic rokje van de H&M

9 likes

Voor in de auto.

13 likes

Wat basic tops voor op vakantie - had blijkbaar enkel nog maar hempjes voor onder iets aan te doen, die echt te lelijk waren om los te dragen
En de skort leek me handig en leuk tegelijkertijd
Alles van uniqlo en cotton club

16 likes

Dyson V15 met 200 euro korting via de Dyson website

28 likes

Ik ben er super blij met de kitchenaid alleen heb ik inderdaad de broodkom retour moeten sturen @tuula omdat inderdaad mijn oven te klein is!

2 likes

Heb je een linkje van dat rokje? 🥹

1 like

Ik kan niet delen vanuit de H&M app maar even zoeken op zwarte a-lijn rok. 🫶🏽

4 likes

Nu nog 2 maanden wachten. Zo benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet!

88 likes

Mooi! Valt me enorm mee met wachttijd.

5 likes

het halve forum kan dit beamen 🫡

4 likes

Woon in de buurt van een Uniqlo en had geen zin om te passen in de winkel gister dus op de gok een maat L meegenomen.
Toch iets te ruim dus vandaag gaan ruilen voor een andere maat, maar was er niet meer in deze kleur dus wou ik voor een witte gaan.
Ik dus naar de retourbalie om dat te regelen.
Leuk detail: gisteren 10 euro duurder dan vandaag - had de kassierster niet gezien dus moest de retour gecorrigeerd worden.
Toen dat afgerond was zag ik een grote zwarte veeg achteraan de witte dus kon moest de retour nogmaals aangepast worden :thumbsup:
Gelukkig wel een superlieve vrouw aan de balie die dat voor mij geregeld heeft want voelde me wel een beetje bezwaard (maar eerlijk, ga nou ook geen vuile nieuwe rok meenemen en 10 euries korting is ook wel te mooi meegenomen om zo te laten toch :redface: )

Tldr: heb nu de witte voor €10 minder

11 likes

hee wat voor oven heb jij?
ik ben een keuken aan het kopen met 2x45cm inbouw oven en heb meteen paniek over de grootte haha

1 like

Beide van Boohoo

5 likes

8 likes

Zalando

6 likes

Heel leuk

2 likes

Mooie rok! Ik zoek 'm online maar kan 'm niet vinden. Heb je toevallig een linkje?

5 likes

Dank je! Hij is van Cotton Club, maar ik zie de rok niet meer op hun website staan…:frowning:

5 likes