Show je laatste aankopen #11

Jas van Didriksons, schoenen van New Balance

8 likes

Ik zoek al zo lang naar goede rode ballerina achtige schoenen met een blokhakje, maar niks zat goed of stond mooi. Ik heb begin van de zomer de beige kleurige versie van deze gekocht en overwoog bijna om ze weer te kopen, maar dan zelf rood te verven. Niet gedaan, want te riskant. Maar toen zag ik dat Rouje voor hun herfst collectie dezelfde schoenen in het rood heeft uitgebracht en ik ben zooo blij ermee. Nu weet ik 100% zeker dat ze mooi staan en goed zitten.
Plus heb nog de top en rok mee besteld :grimacing: rok lijkt me ook mooi met een licht blauw truitje erop en dan de rode schoenen. Oh nu al zin in om allemaal combinaties te maken

22 likes

Aanbetaling voor het afmaken van m’n sleeve :smirk:

16 likes

16 likes

Met korting.

Trui vinted

17 likes

Tickets voor Oasis :pray:

49 likes

Dit jasje van My Essential Wardrobe voor € 20 via Vinted! Heel blij mee. Ik heb de beige versie, maar ik draag 'm gewoon nooit door de kleur. Dus zodra deze binnen is, kan ik mijn beige jasje verkopen. :grin:

19 likes

Wat een leuke dingen allemaal! Alles uit de laatste drie posts wil ik ook. Zit er niet in, want Vinted en Oasis. Misschien ook maar beter. Maar wel echt leuke dingen!

1 like

Omg lucky. Ik ben door ticketmaster als bot gemarkeerd dus mag de site niet meer op :cry:

3 likes

Kan je er nu überhaupt nog doorkomen dan?

1 like

20240831_135815-removebg-preview

Ik kon deze niet laten liggen.

37 likes

Geweldig!

7 likes

Ugh ik heb dit ook op mijn iPhone, zooo irritant. Staat veel te strak afgesteld.

Vakantie met een vriendin naar Malta!

49 likes

Ik vond het in een tweedehands kledingwinkel. :smiley:

3 likes

Omg mijn moeder had volgens mij precies deze toen ik kind was!!! Zo leuk

2 likes

Kindermodel maar gaat tot maat 40 :v: net nieuw en meteen hele weekend op gelopen, zitten heerlijk!

15 likes

Zodat we ‘s avonds niet met die ongezellige plafondlampen zitten.

7 likes

9 likes

Deze tas van Polène. Vind ze allemaal zo mooi!

45 likes