Show je laatste aankopen #11

Ik zie alleen maar…

image

Maar dat kan aan mijn liggen. (Duo volgt mij in mijn nachtmerries)

103 likes

Oohhh haha can’t unsee…

7 likes

Nieuwe werkrugtas nodig en veel korting bij Kapten & Son! Tegen je rug zit nog een laptopvak.

23 likes

Haha dank je! Heb heel veel filmpjes bekeken, ook van mensen die ze letterlijk ontleden en het leer enzo bekijken en hoe het gemaakt is. En daaruit maakte ik inderdaad op dat het een goede kwaliteit tas is. Soort designer maar betaalbaarder. Heb veel modellen gezien en twijfelde nog tussen een paar andere modellen maar ben blij met deze keuze.

1 like

De rok. Ik weet niet of ik het leuk ga vinden bij mezelf. Hij is van Mango

27 likes

13 likes

tragisch om meer dan 200 euro uit te geven aan iets dat zo lelijk is maar goed hopelijk blije voeten en enkels de komende jaren op al m’n wandeltochten!!

31 likes

Heb hem binnen en is echt een leuke jas, precies wat ik al langer zocht. Van de kinderafdeling van h&m maar past me goed. Mouwen zelfs ietwat te lang maar zal wel aan mijn armen liggen.

13 likes

Set van COS. Echt prachtig in het echt!

25 likes

Als je denkt dat dit lelijk is dan heb je mijn Meindls nog niet gezien :smiling_face_with_tear: maar ja, I feel you

3 likes

Ik ben ook zo blij met deze tas, ik heb de beige versie!
Omdat het nu sale was heb ik ook nog de Bergen Pro gehaald.

4 likes

Oehh ben benieuwd naar je outfitfoto’s :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

stuur foto

8 likes

Zal binnenkort even eentje maken!!

2 likes

12 likes

Oohh ik twijfelde hier ook over, maar weet niet zo goed wat ik erin zou maken wat ook op mega laag in een gewone pan kan?

2 likes

@Tubing Come to the slowcookertopic, we have recipes!

12 likes

Zag’m al voorbij komen!

Ga even een kijkje nemen.

8 likes

Ik had deze besteld. Maar ga helaas met mijn hak eruit. En maat kleiner is te klein.
Nu opzoek naar iets anders :joy:

7 likes

En met een zooltje?

1 like