Show je laatste aankopen #11

Plaid van Hubsch voor over mijn bed :heart_eyes:

59 likes

Hoe heb je die besteld? Die staat bij mij al een tijdje dat ‘ie pas eind oktober leverbaar is

4 likes

Bij lampenmaster en dan vanaf de 11e kan hij geleverd worden

4 likes

Tas van Antik Batik
Vinted zei: “dit vind je vast leuk” en ik zei “welja!!! :money_with_wings:

49 likes

Koffietafel boek

(Niet mijn foto)

7 likes

Alles van de Sandro archives sale

24 likes

Goeie korting

4 likes

Ik koop zulke merken vaak in de sale 🥹 daarom vind ik The Outnet ook een chille website. Op Zalando Lounge vind je soms ook leuke dingen maar zelden zo afgeprijsd.

2 likes

Schoenen zitten zo lekker! Ik draag nooit sneakers/sportschoenen buiten de sportschool om, maar deze ga ik wel gewoon dragen :sweat_smile:

14 likes

Waar is de trui van :heart_eyes:

5 likes

Desigual :grimacing:
Ze hebben de laatste paar jaar best leuke dingen!!

10 likes

Ik heb die Nikes in een andere kleur gekocht een aantal weken terug en heb sindsdien geen andere sneakers meer aangehad! Ze lopen idd echt zooo lekker!

4 likes

Ongewilde aankoop: kroon op mijn implantaat
image
Rekening 706 euro :cry: :sob: :cold_sweat:

20 likes

Ik ben in Spanje en had dit pak van Oysho gekocht vorige week. Ik wil echt wonen in deze stof (modal?), zo zacht, en heb 'm nu ook maar in het zwart genomen, omdat het zo lekker zit.

13 likes

Ja, zo heerlijk! Ik voel altijd aan stoffen van kleding in winkels en heb een hekel aan van die harde of kriebelstoffen, maar hier kreeg ik bijna een soort brein-orgasme van zo zacht en fijn voelde het hahaha.

8 likes

Oh wow, dit zou ik echt niet met hen associeren, die hebben toch vaak net eerder heel kleurrijke kleding ? :smiley:

6 likes

Even sokken, maillots en wat leggings ingeslagen bij Calzedonia. Hun sokken zijn top en nu 3+3 gratis :ok_hand:t2:

8 likes

Blouse Harper and Yve. Heel blij mee!

54 likes

Wat leuk en een mooie kleur ook

3 likes

Ze hebben nu 10% extra korting bij 2 items of meer :sob: doe er je voordeel mee haha

1 like