Show je laatste aankopen #11

Ik ben in Spanje en had dit pak van Oysho gekocht vorige week. Ik wil echt wonen in deze stof (modal?), zo zacht, en heb 'm nu ook maar in het zwart genomen, omdat het zo lekker zit.

13 likes

Ja, zo heerlijk! Ik voel altijd aan stoffen van kleding in winkels en heb een hekel aan van die harde of kriebelstoffen, maar hier kreeg ik bijna een soort brein-orgasme van zo zacht en fijn voelde het hahaha.

8 likes

Oh wow, dit zou ik echt niet met hen associeren, die hebben toch vaak net eerder heel kleurrijke kleding ? :smiley:

6 likes

Even sokken, maillots en wat leggings ingeslagen bij Calzedonia. Hun sokken zijn top en nu 3+3 gratis :ok_hand:t2:

8 likes

Blouse Harper and Yve. Heel blij mee!

54 likes

Wat leuk en een mooie kleur ook

3 likes

Ze hebben nu 10% extra korting bij 2 items of meer :sob: doe er je voordeel mee haha

1 like

Ik woon in die stof. Zo heb ik ongeveer de hele super soft collectie van de Monki. Enige nadeel is wel dat de kwaliteit erg medium is en niet lang meegaat.

3 likes

Ik ook. Maar heb onlangs besloten dat ik een vervanger moet zoeken, ik hou heel erg van die Monki lijn maar ze slijten zo belachelijk snel bij de boorden dat ik het eigenlijk niet meer kan verantwoorden. Echt stom dat ik ze na 1 zomer alleen nog maar als pyjama aan kan. Als iemand een alternatief weet hou ik me aanbevolen.

4 likes

Snap ik heel goed! Ik ben best moeilijk qua kleding, dus ik koop het nog wel steeds omdat het zo chill zit en me goed staat. Maar ik sta ook zeker open voor betere kwaliteit alternatieven.

6 likes

9 likes

Het album Spuug van God van Willem de Bruin op vinyl. Vandaag kon je deze pre-orderen. Vind het een mooie plaat en het was het eerste concert in mijn eentje en heb daar leuke herinneringen aan

24 likes

Ik las dit als een soort gedicht over hoe je een krachtige moeder (baar) bent die voor zichzelf op moest komen ofzo (kwets).
Kwets
Baar
Kracht

5 likes

Hahaha nou het gaat onder andere wel over het moederschap, maar of jouw versie de bedoeling is geen idee :joy:

4 likes

6 likes

Heb je al ervaring met sokken hier van?
Ik zoek langere sokken (zoals op je foto’s) maar omdat ik best brede kuiten heb snijdt zowat elk soort sok m’n bloedsomloop af na een tijdje… :hot_face: dus ben op zoek naar de ideale sok die toch niet extreem strak zit

5 likes

20% korting bij Pink Gellac met de Elle Shoppingday.

9 likes

Ja ik koop ze alleen nog maar van Calzedonia! Ik heb geen brede kuiten maar toch snijden sokken altijd. En deze niet.

5 likes

Welke nikes zijn dit? :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze via Zalando, wel veel maten uitverkocht daar:

7 likes