Show je laatste aankopen #11

Ik voel me er een beetje vies om, maar ik heb weer zoveel geshopt de laatste tijd. En ik heb dit weekend ook een shopping-sessie staan met een vriendin.
Eigenlijk wil ik verhuizen naar het No-Buy topic na het weekend naar daar durf ik me niet meer te vertonen.

Hierbij mijn pareltjes!

Hema had een leuke combi deal met zo’n mooi vaastje, geurstokjesnavulling, nieuwe stokjes en een cadeautasje voor 12 euro!

De tailored twill in blauw.
Ik dacht dat ik hem ook in het zwart had maar dat bleek de tailored rib te zijn. Daar heb ik al 3 jaar veel plezier van. Ik kan me niet anders voorstellen dat deze minstens net zo lang meegaat, dus ondanks de prijs (ik had overigens de 20% elle korting te pakken) een goede investering. (Girl math?)

Gekocht in een fysieke winkel met opheffingsuitverkoop. Ik voelde me even een winnaar.

16 likes

Sjaal van Iro

22 likes

Ik heb hem binnen. Hij valt niet te groot, maar wel ruim (wat ik fijn vind ivm met dikke truien en fietsen). Het is een stoere jas, voelt degelijk en zwaar. Hij is (voor zover ik dat nu kan inschatten) echt warm. Grove rits, die je ook vanaf beneden open kan ritsen. Hele grote gevoerde capuchon met ‘afdakje’. Insteekzakken met fleece aan de binnenkant, met klepjes die dichtgaan dmv magneten (niet zichtbaar). Mouwen met windvangers. Ritsflap met (niet zichtbare) magneten. Je kan hem aan de binnenkant nog met elastiekjes aantrekken in de taille.

Ik houd hem, hij lijkt me echt super fijn. Het is geen ‘sexy’ jas maar wel heel degelijk en praktisch

10 likes

… ik kocht een slaapzak jas. Bedankt impopulaire meningen topic :relieved:

Ik kocht er eigenlijk 2 omdat ik niet kon kiezen, dus 1 gaat retour uiteindelijk.

11 likes

Ik heb ook zo’n jas van dit merk en het is zo fijn :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel leuk allemaal! Waar is de badmat van?

8 likes

Wollen overshirt/blouse van Dilling

Ninepine

23 likes

Apple watch series 10 bij mijn mobiele abonnement

12 likes

Omdat ik nu weer op de fiets naar werk ga, wel zo handig nu de herfst gelijk lekker nat is.
(Rains Rolltop)

13 likes

Is dit een rains? Ga je geen spijt van krijgen, echt nog steeds blij mee.

5 likes

Yes! Ff erbij gezet. Echt super kwaliteit van wat ik nu zo kan inschatten.

6 likes

Eindelijk weer nieuwe broeken in lengtemaat 38 op zalando :partying_face:

18 likes

Lidl

25 likes

Is dat bestek ook van de Lidl?? Super mooi!

2 likes
11 likes

Ja is ook van Lidl!

Had aanvankelijk deze gekocht bij Kruidvat en wilde nu ook daadwerkelijk alles in goud :smile:

20 likes

Allebei Vinted, allebei niet mijn foto’s:

Oversized zwarte trui van AllSaints van kasjmier. Mijn derde exemplaar haha. Mijn twee anderen (ruim 10 jaar geleden gekocht) zijn net iets te strak in de mouwen. 40 euro voor betaald.

Jas van Masscob. Ik hoop zo dat 'ie past! Net geen 80 euro voor betaald (als ik naar de website van het merk kijk, gaan jassen voor ongeveer 500)

18 likes

17 likes

Van Sézane! Ik ga al mijn oude slechte kwaliteit truien inwisselen voor enkele goeie. Hopelijk bevalt deze!

44 likes

Trui en rok, Sezane

41 likes