Yes! Ff erbij gezet. Echt super kwaliteit van wat ik nu zo kan inschatten.
Is dat bestek ook van de Lidl?? Super mooi!
Ja is ook van Lidl!
Had aanvankelijk deze gekocht bij Kruidvat en wilde nu ook daadwerkelijk alles in goud
Allebei Vinted, allebei niet mijn foto’s:
Oversized zwarte trui van AllSaints van kasjmier. Mijn derde exemplaar haha. Mijn twee anderen (ruim 10 jaar geleden gekocht) zijn net iets te strak in de mouwen. 40 euro voor betaald.
Jas van Masscob. Ik hoop zo dat 'ie past! Net geen 80 euro voor betaald (als ik naar de website van het merk kijk, gaan jassen voor ongeveer 500)
Van Sézane! Ik ga al mijn oude slechte kwaliteit truien inwisselen voor enkele goeie. Hopelijk bevalt deze!
Trui en rok, Sezane
Beide truien zijn van YAYA
Echt wel een investering maar goede kwaliteit van stof en geen fast fashion.
Ik heb laatst mijn eerste trui van Sézane gekocht en ik wil er meer!!
Ik heb me echt moeten inhouden vanochtend, de nieuwe collectie knitwear is zo mooi 🥹 de Stacy, Adel, Amiel, Maurice truien. Want them all!!!
Maar heb niks gekocht want ik wil nog liever op vakantie
Nu wil ik ook! Zijn ze echt beter en gaan ze langer mee enzo?
Oeh dit is ook mijn eerste! Ben net als @S.onrisa benieuwd of ze lang meegaan. Heb nog 2 dingen op het oog maar ben er nog niet over uit welke kleur precies en wil het zeker weten voordat ikbestel haha. En nu kan ik even kijken of het bevalt of niet.
@Nysmn ja mooie nieuwe collectie! Haha dan nog maar even inhouden zodat je op vakantie kunt gaan
Dit is toch gewoon een fast fashion merk?
Ja en investering is ook wel een beetje overdreven
De gemiddelde Nederlander koopt niet makkelijk een vest van 90€ In die zin wel degelijk een investering, grote hap uit een gemiddeld bestedingsbudget.
Dat maakt het een dure aankoop. Het is pas een investering als het zich op de lange termijn uitbetaald. Dat valt nog maar te bezien.