Als mensen gaan duiken in mijn posts moet je goed duiken. Ik heb het erg lang moeilijk gehad en had enorme problemen tijdens corona, burn out en een relatie waardoor geld problemen zodanig opstapelde dat mijn enige vakantie / vrije moment werd zelfs bekostigd door het forum. Ik heb een jaar of 3 geleden gratis kaartjes gekregen van @Chesirecat voor de efteling omdat ik daarvoor niet eens kon sparen. Hier ben ik toen zo dankbaar en emotioneel om geweest en nog steeds zo blij mee en zal ik oprecht nooit vergeten! Daarnaast postte ik ook vaker tips en tricks om geld te besparen.
Mogelijk heb ik de onjuiste term gebruik voor fast fashion. Ja ik heb jaren lang truien gehaald en gekocht bij C&A of H&M voor minder geld en minder goede kwaliteit. En onder die noemer dacht ik investeren in een goede garderobe en minder fast fashion doordat ik geen nieuwe kleding hoef.
Dus ja, ik heb het sinds een jaar het erg goed. Hier ben ik zo onwijs blij om. Ja dit betekent dan ook aankopen waarvan ik nooit gedacht had het ooit te kunnen kopen zoals een kitchenaid of inderdaad truien van 80 euro.
Sorry als ik de onjuiste term heb gebruikt voor fast fashion dan had ik dit beter moeten uitzoeken wat de daadwerkelijke betekenis is dan mijn eigen interpretatie er aan hangen.