Helemaal klaar met tochtende jassen, natte broeken en een capuchon die niet blijft zitten. Ben niet zo groot dus hoop dat deze jas tot mn knieën komt. Vet blij met deze aankoop whaha (van Bever). Winddicht en waterdicht
Mooi model! Maar om je verwachtingen wat te temperen: deze jas is niet waterdicht, alleen spatwaterdicht. Een klein buitje zal hij wel redden, maar daarna niet meer.
Is wel fijn op de fiets want ademt daardoor een stuk beter en is dus niet zo benauwd
Ik las het in de reviews idd. We gaan het zien haha
Hoe ruikt 'ie in het echt? Lijkt het op tompouce?
Ze hadden hem wel wat hoger mogen vullen
Mooi! Ja, echt fijne goede kwaliteit tassen maakt dit merk.
Zoooo mooi. Ik wil deze ook eind dit jaar kopen en zat te twijfelen over een bruintint, maar zwart is ook wel weer supermooooi dilemmaaa
Ik heb ook lang getwijfeld tussen sandalwood, zwart en donkergroen. Maar uiteindelijk toch maar de zwarte gekozen omdat die sowieso wel overal bij past en ik daardoor zeker weet dat ik hem ook vaak zal dragen
Maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi dus kiezen was nog best lastig haha
Ik vind de sandalwood prachtig! Hele unieke kleur. Een mooie zwarte tas kun je overal wel vinden.
Maarr als je nog geen zwart hebt, wellicht een ander verhaal.
Wow hoeveel punten, is dit die limited edition?
Ja, de nieuwe limited edition voor 150 punten.
Wow nice, ik heb nu 180 punten. Direct als ik terug ben kijken of ie er nog is haha.
Toen ik aan de kaars rook toen hij nog uit was, was ik een beetje teleurgesteld omdat hij toen gewoon naar vanille rook.
Maar ik heb de kaars nu aan en de geur is wel ‘voller’ dan gewoon vanille. Ik vind hem wel echt naar tompouce ruiken.
Heb je die trui in de winkel gekocht? Ik zie hem (nog) niet online
Asos!
Nieuwe Loops voor het slapen. Had per ongeluk met stofzuigen eentje opgezogen en toen ik hem uit de stofbak haalde was ie gescheurd Ik kan echt niet zonder met al mijn wisselende diensten.