Wow hoeveel punten, is dit die limited edition?
Ja, de nieuwe limited edition voor 150 punten.
Wow nice, ik heb nu 180 punten. Direct als ik terug ben kijken of ie er nog is haha.
Toen ik aan de kaars rook toen hij nog uit was, was ik een beetje teleurgesteld omdat hij toen gewoon naar vanille rook.
Maar ik heb de kaars nu aan en de geur is wel ‘voller’ dan gewoon vanille. Ik vind hem wel echt naar tompouce ruiken.
Heb je die trui in de winkel gekocht? Ik zie hem (nog) niet online
Asos!
Nieuwe Loops voor het slapen. Had per ongeluk met stofzuigen eentje opgezogen en toen ik hem uit de stofbak haalde was ie gescheurd Ik kan echt niet zonder met al mijn wisselende diensten.
perks wanneer je vriend voor nike werkt
regenjas
favoriete hoodie in twee andere kleuren gekocht
40% bij sephora = voor minstens een jaar geen make up meer komen
broek
Spulletjes om m’n ‘nieuwe’ appartementje wat meer eigen te maken verzameld:
Ikea
Hema
Ygo
Thingsilikethingsilove
Ygo
Coolblue (eindelijk ecocheques van 2 jaar ergens voor gebruikt

Voorbereiding op de winter:
Zalando
Heerlijk zachte trui en sjaal van Uniqlo
Ik heb wat ledkaarsen bij de Hema gekocht. Een grote en kleine donkerrode met ribbels, een grote en kleine witte die ernaast staan en nog een kleine en middelgrote witte van de onderste plank in een doosje. Vind zulke kaarsen echt fijn! Deze hebben ook een timer, die met specialere vormen hebben dat niet.
De blarf
Blanket/scarf
Heeerlijk toch (zie er wel allesbehalve zo cool uit als Lenny met mn blarf )
Wat chill! Bij Lenny ziet het er ook cool uit, ik zou er in verzuipen.
Bij mij in een vriendengroep is de herfst pas officieel begonnen als deze meme is gedeeld.
Door jou ging ik meteen kijken, maar jemig die priiiijzen Ik keek naar dezelfde plek als de vorige keer en die was nu bijna dubbel zo duur