Grote borstel voor m’n Dyson
Broek van G-Star
Rugtas van the north face
Spulletjes om m’n ‘nieuwe’ appartementje wat meer eigen te maken verzameld:
Voorbereiding op de winter:
Ik heb wat ledkaarsen bij de Hema gekocht. Een grote en kleine donkerrode met ribbels, een grote en kleine witte die ernaast staan en nog een kleine en middelgrote witte van de onderste plank in een doosje. Vind zulke kaarsen echt fijn! Deze hebben ook een timer, die met specialere vormen hebben dat niet.
De blarf
Blanket/scarf
Heeerlijk toch (zie er wel allesbehalve zo cool uit als Lenny met mn blarf )
Wat chill! Bij Lenny ziet het er ook cool uit, ik zou er in verzuipen.
Bij mij in een vriendengroep is de herfst pas officieel begonnen als deze meme is gedeeld.
Door jou ging ik meteen kijken, maar jemig die priiiijzen Ik keek naar dezelfde plek als de vorige keer en die was nu bijna dubbel zo duur
Ja ik schrok ook wel even van de prijzen inderdaad.
Dit is ook mijn overweging ja, twijfel of sandalwood echt past bij de kleuren die ik draag. Ik koop nooit zo’n dure tassen dus dan is zwart wel safe en veel te dragen. Aan de andere kant is sandalwood echt prachtig Camel vind ik ook heel mooi nog - gelukkig heb ik nog ff haha
I love Mish Mash! Alleen die verzendkosten of is dat inmiddels veranderd?
Ik heb 'm bij Drawables besteld, 3,95 verzendkosten!
Geweldig!! Dankjewel :). Ik had vorige keer direct bij hun besteld met 14,49 verzendkosten .
Ohh damn, ja dan is dit wel een betere optie! Moet wel zeggen dat ik niet eerder iets bij deze webshop besteld heb maar het zag er allemaal wel gewoon legit uit dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed aankomt
Ik heb even vergeleken en sommige items zijn al 10€ duurder op de site, dus goedkoper om alsnog bij Mish Mash te bestellen als je meerdere items wilt bestellen. Dilemma’s, ze hebben zoveel leuke items .
Oh serieus? Wat stom! Degene die ik heb was maar een euro duurder, wat maf dat dat zo ver uiteenloopt