Weer over naar een papieren agenda! Van Mishmash
Ja ik schrok ook wel even van de prijzen inderdaad.
Dit is ook mijn overweging ja, twijfel of sandalwood echt past bij de kleuren die ik draag. Ik koop nooit zo’n dure tassen dus dan is zwart wel safe en veel te dragen. Aan de andere kant is sandalwood echt prachtig Camel vind ik ook heel mooi nog - gelukkig heb ik nog ff haha
I love Mish Mash! Alleen die verzendkosten of is dat inmiddels veranderd?
Ik heb 'm bij Drawables besteld, 3,95 verzendkosten!
Geweldig!! Dankjewel :). Ik had vorige keer direct bij hun besteld met 14,49 verzendkosten .
Ohh damn, ja dan is dit wel een betere optie! Moet wel zeggen dat ik niet eerder iets bij deze webshop besteld heb maar het zag er allemaal wel gewoon legit uit dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed aankomt
Ik heb even vergeleken en sommige items zijn al 10€ duurder op de site, dus goedkoper om alsnog bij Mish Mash te bestellen als je meerdere items wilt bestellen. Dilemma’s, ze hebben zoveel leuke items .
Oh serieus? Wat stom! Degene die ik heb was maar een euro duurder, wat maf dat dat zo ver uiteenloopt
Selected Femme jas
&Other Stories trui
Adidas Spezials
Via Vinted
Disclaimer
Ik heb een aantal van mijn huidige collectie Acne sjaals verkocht.
Wat een leuk tafelkleed, waar heb je die gekocht?
Waar heb je die schoenen gekocht? Ik zoek ze al tijden maar overal uitverkocht
Waar heb je die olifantjes gekocht?
Waarschijnlijk een teleurstellend antwoord, maar ik heb ze donderdag in de Adidas winkel in Londen (Oxford Street) gekocht.
Zo erg schaam je je er blijkbaar niet voor, je komt er wel foto’s van plaatsen.
Helaas!!
Van die microplane ga je heel veel plezier hebben!
Nieuwe jas van Decathlon