Show je laatste aankopen #11

Grote borstel voor m’n Dyson

Broek van G-Star

Rugtas van the north face

10 likes

Spulletjes om m’n ‘nieuwe’ appartementje wat meer eigen te maken verzameld:

Ikea

Hema

Ygo

Thingsilikethingsilove

Ygo

Coolblue (eindelijk ecocheques van 2 jaar ergens voor gebruikt :thumbsup:)

Voorbereiding op de winter:

Zalando

Heerlijk zachte trui en sjaal van Uniqlo

20 likes

Ik heb wat ledkaarsen bij de Hema gekocht. Een grote en kleine donkerrode met ribbels, een grote en kleine witte die ernaast staan en nog een kleine en middelgrote witte van de onderste plank in een doosje. Vind zulke kaarsen echt fijn! Deze hebben ook een timer, die met specialere vormen hebben dat niet.

19 likes

13 likes

De blarf

Blanket/scarf

6 likes

Heeerlijk toch (zie er wel allesbehalve zo cool uit als Lenny met mn blarf :smiling_face_with_tear: )

8 likes

Ik kon mezelf niet inhouden op de Jellycat afdeling van Selfridges.

Bartholomew ging me me mee

46 likes

November 2025, Ahoy

19 likes

Wat chill! Bij Lenny ziet het er ook cool uit, ik zou er in verzuipen. :stuck_out_tongue:

6 likes

Bij mij in een vriendengroep is de herfst pas officieel begonnen als deze meme is gedeeld. :joy:

5 likes

Door jou ging ik meteen kijken, maar jemig die priiiijzen :flushed: Ik keek naar dezelfde plek als de vorige keer en die was nu bijna dubbel zo duur :neutral_face:

1 like

Weer over naar een papieren agenda! Van Mishmash

31 likes

Ja ik schrok ook wel even van de prijzen inderdaad. :skull:

6 likes

Dit is ook mijn overweging ja, twijfel of sandalwood echt past bij de kleuren die ik draag. Ik koop nooit zo’n dure tassen dus dan is zwart wel safe en veel te dragen. Aan de andere kant is sandalwood echt prachtig :sweat_smile: Camel vind ik ook heel mooi nog - gelukkig heb ik nog ff haha

4 likes

I love Mish Mash! Alleen die verzendkosten :grin: of is dat inmiddels veranderd?

6 likes

Ik heb 'm bij Drawables besteld, 3,95 verzendkosten!

4 likes

Geweldig!! Dankjewel :). Ik had vorige keer direct bij hun besteld met 14,49 verzendkosten :see_no_evil:.

5 likes

Ohh damn, ja dan is dit wel een betere optie! Moet wel zeggen dat ik niet eerder iets bij deze webshop besteld heb maar het zag er allemaal wel gewoon legit uit dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed aankomt

5 likes

Ik heb even vergeleken en sommige items zijn al 10€ duurder op de site, dus goedkoper om alsnog bij Mish Mash te bestellen als je meerdere items wilt bestellen. Dilemma’s, ze hebben zoveel leuke items :grin:.

2 likes

Oh serieus? Wat stom! Degene die ik heb was maar een euro duurder, wat maf dat dat zo ver uiteenloopt

4 likes